شهرکرد -ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردمی بودن اصلی‌ترین راهبرد و سیاست دولت سیزدهم است، گفت: دولت سیزدهم‌ برای شناسایی و رفع مشکلات در کنار مردم است .

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت که با حضور وزیر آموزش و پرورش در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، افزود: هفته دولت فرصتی برای بازخوانی خدمات دولت است تا این خدمات برای مردم بازگو شود.

وی با تاکید بر اینکه کار جهادی در تمامی حوزه‌ها در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: دولتمردان به عنوان خدمتگزاران مردم، با تمام قوا و بدون درگیری با حواشی به امور استان رسیدگی می‌کنند.

به گفته وی،دولتمردان به دنبال خدمت‌رسانی هستند و این فعالیت‌ها کمتر به اطلاع مردم رسیده می‌شود و دولتمردان خودشان را درگیر حاشیه نمی‌کنند بلکه به دنبال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

حیدری افزود: هفته دولت فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است تا خدمات بزرگی که  در طول چهار دهه گذشته از سوی انقلاب اجرایی شده است، برای مردم بازگو شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بزرگداشت یاد وخاطره شهیدان باهنر و رجایی اظهار داشت: با توجه به اینکه مدت زمان مسئولیت این  شهیدان کوتاه بود، اما در این فرصت کوتاه توانستند با مردم‌داری، خدمت صادقانه، شکیبایی،  کار جهادی انجام دهند و نام و یاد خود را در ذهن مردم ماندگار کنند.

وی زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و برجسته‌کردن گفتمان انقلاب اسلامی را از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: این ۲راهبرد مقدمه‌ای برای رسیدن به دولت اسلامی و راه رسیدن به تمدن اسلامی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به انجام سفرهای استانی هیات دولت به استانها اشاره کرد و گفت: سفرهای استانی مصداق بارز خدمات‌رسانی به مردم است.

وی در ادامه به تخصیص اعتبارات و تسهیلات در سفر استانی هیات دولت به چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: این میزان اعتبار تخصیص یافته از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بی‌سابقه بوده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به وقوع سیلاب اخیر و همچنین بروز مشکل آب شهرکرد در ماه گذشته اشاره کرد و گفت: در مواقع بحرانی نیز دولتمردان در کنار مردم می‌مانند و این مساله از روزهای ابتدایی وقوع سیل در استان قابل مشاهده بود.

وی به حضور مسوولان تا پایان حل مشکل و بحران آب شرب در شهرکرد اشاره کرد وگفت: دولتمردان و مسوولان در این دولت همیشه در کنار مردم حضور دارند.

به گفته وی، در  سفر رییس جمهور به استان سه هزار و ۸۰۰میلیارد تومان اعتبار به حوزه تامین آب پایدار در بخش‌های مختلف اختصاص پیدا کرد.

به گزارش ایرنا، پس از وقوع مشکل آب در شهرکرد مسوولان چهارمحال و بختیاری با تلاش شبانه روزی خود در کمتر از ۱۰ روز این مشکل را رفع کردند که به گفته کارشناسان اجرای خطوط پدافندی آبرسانی شهرکرد در زمان عادی ۸ ماهه اجرا می شد اما در بحران شهرکرد کمتر از ۱۰ روز اجرایی شد.