اهواز - ایرنا - مهلت ارسال آثار به بخش‌های مختلف هفتمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان تا ۱۷شهریور ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش ایرنا  از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان خوزستان، بنا بر درخواست فیلمسازان و هنرمندان جهت ثبت نام در بخش های مختلف این دوره از جشنواره، این رویداد مهم فیلم کوتاه تا پایان روز ۱۷شهریور۱۴۰۱ تمدید گردید.

بر این اساس علاقه مندان می توانند از طریق ایمیلiycs.ahvaz@gmail.com و یا مراجعه حضوری یا ارسال به آدرس اهواز، ساحلی شرقی نادری، روبه‌روی فروشگاه رفاه، طبقه زیرین موزه هنرهای معاصر اهواز، انجمن سینمای جوانان خوزستان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.

 همچنین بنا به درخواست و دغدغه برخی از فیلمسازان فرم تقاضای شرکت در جشنواره با درج و امکان انتخاب نمایش آنلاین آثار تغییر کرده است. آن دسته از فیلمسازانی که متقاضی شرکت در بخش آنلاین نیستند می‌توانند، گزینه مربوطه را انتخاب نمایند.

ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به سینمای ملی در جهت معرفی فرهنگ، آداب و رسوم منطقه و تقویت بنیان های فرهنگی سینمای کشور، شکوفایی استعدادهای جوان و ارتقای سطح کیفی در تولیدات سینمایی استان، فراهم آوردن بستری مناسب برای تبادل اندیشه ها و آموخته ها، ایجاد زمینه کسب تجربه، ترویج اخلاق و ارزش های اسلامی، وحدت بخشی به جامعه فیلم سازان و عکاسان، بسط و تعمیم فرهنگ دینی و موضوعات فرهنگی اجتماعی و دفاع مقدس و شناخت و معرفی آسیب های اجتماعی در بستر تولید آثار فاخر در جهت ارائه راهکار و بهبود مشکلات و معضلات اجتماعی از اهم اهداف این جشنواره است.

 هفتمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان  از ۱۷تا ۲۱مهر ماه سال جاری در اهواز برگزار می شود.