تربت‌حیدریه- ایرنا - مجموعه تفریحی و دوچرخه‌سواری ویژه بانوان تربت‌حیدریه روز سه‌شنبه، در آخرین روز از هفته دولت و با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار تربت‌حیدریه امروز سه‌شنبه در آیین بهره‌‎برداری از طرح‌های عمران شهری تربت حیدریه گفت: مجموعه تفریحی و ورزشی بانوان تربت حیدریه با قسمت های مختلف همچون پیست اسکیت، دوچرخه کوهستان، دوچرخه شهری، گلخانه، مکان‌بازی و آموزش کودکان، تاب مادر و فرزند و آبنما در پارک جنگلی ۸۰۰ هکتاری پیشکوه این شهرستان اجرا شده است که یکی از مناطق اصلی گردشگری خراسان رضوی است.

وحید فرخ‌تبار بیان کرد: به تبعیت از نگاه عدالت محور دولت مردمی در توزیع خدمات و امکانات بین اقشار مختلف مردم، بخشی از طرحهای عمران شهری به زنان و کودکان اختصاص یافته است.

وی افزود: همچنین در مجموعه تفریحی و دوچرخه‌سواری بانوان قسمت‌های جداگانه‌ای برای بهره‌مندی کودکان اختصاص یافته است و معتقدیم حتی نوزادان هم باید در بهره‌مندی از طرح های عمران شهری سهیم باشند تا بتوانیم ادعای عدالت محوری داشته باشیم.

شهردار تربت‌حیدریه اضافه کرد: امروز طرحهای عمرانی دیگری اعم از مناسب‌سازی پیاده‌روها برای استفاده معلولان، روکش آسفالت، مسیر اختصاصی دوچرخه در خیابانها، اصلاح هندسی میدان بسیج و دژبان و دیگر طرحهای عمران شهری با مجموع اعتبار هزینه شده ۹ میلیارد و ۱۱۹ میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرخ تبار تاکید کرد: در پارک جنگلی پیشکوه تربت‌حیدریه فضاهای تفریحی، ورزشی و مذهبی دیگری همچون گلزار شهدای گمنام، استخر، مجتمع فرهنگی و هنری، پیست موتورسواری و نظایر آن وجود دارد.

به گزارش ایرنا پس از افتتاح طرحهای عمران شهری تربت حیدریه؛ فرماندار ویژه این شهرستان در جمع اهالی روستای فرزق حاضر و از نزدیک به مشکلات و درخواست های آنها پاسخ داد و دستورات لازم را به دستگاههای ذیربط صادر کرد.

شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در مرکز خراسان رضوی و ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد مقدس واقع است.