مشهد- ایرنا- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای ششم پس از پایان انتخابات، با فاصله گرفتن از فضای سیاسی، کار کردن برای مردم را در دستور کار قرار داده است که این رویکرد، عرصه را برای سوءاستفاده برخی و سیاه‌نمایی علیه شورا باز گذاشته است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن منصوریان روز دوشنبه در نطق پیش از دستور پنجاه و دومین نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت: در نظر برخی هنوز انتخابات و رقابت تمام نشده است و آنان می خواهند عدم موفقیت خود را با یارگیری جبران کنند، لذا سیاه نمایی وسیعی در خصوص عملکرد شهرداری و شورای شهر به راه انداخته اند.

وی افزود: این در حالی است که شهر امام رضا (ع) پر از کرامت و برکت است و حتی در این شرایط سخت اقتصادی، با تلاش شورا و شهردار جهادی شهری پرتکاپو و سرزنده است.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: خوشبختانه به رغم کارشکنی‌ها، در یک سال گذشته در شورای شهر و مدیریت شهری مشهد موفقیت‌های بی نظیری کسب شده است.

منصوریان افزود: باور نکنید هیچ اتفاقی نیفتاده و شهر حالش خوب نیست، بزرگترین شاخص مدیریت شهری در این دوره تعامل و رفع گره های چندین ساله شهری بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در دوره کنونی که دولت انقلابی و وزرای کارآمد در راس مدیریت کشور قرار گرفته اند و در استان نیز استاندار و مدیران جهادی مشغول خدمت هستند، بهانه ای برای کار کردن وجود ندارد مگر اینکه کارشکنی صورت بگیرد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد تاکید کرد: نباید برخی کارشکنی ها ما را از خدمت‌رسانی به مردم غافل کند، کار خوب و خبر خوب باید به مردم اطلاع رسانی شود و اقدامی غیر از این خیانت به شهروندان است.

شورای اسلامی شهر ۳.۵ میلیون نفری مشهد با ۱۵ عضو فعالیت می کند.