یاسوج- ایرنا- مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد نرخ کرایه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری استان تا پایانه مرز شلمچه را از ۲۰۰ هزار تا ۲۹۲ هزار تومان اعلام کرد.

عابد محمدی روز دوشنبه به ایرنا گفت: بلیط اتوبوس زائران اربعین به‌صورت روزفروش و اعزام زائران در قالب سرویس دربستی اتوبوسی به مرزها ممنوع است.
وی با اشاره به اینکه کار جابه جایی زائران اربعین از ۱۵ تا ۳۱ شهریورماه جاری  انجام می‌شود ،ادامه داد: کرایه بلیط اتوبوس یاسوج مرکز استان به مرز شلمچه ۲۹۲ ، ۲۴۵ و ۲۰۰ هزار تومان به ترتیب برای اتوبوس‌ها با ظرفیت ۲۵، ۳۲ و ۴۴ نفره است.
مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین کرایه بلیط اتوبوس از شهر دهدشت و دوگنبدان به مرز شلمچه ۲۱۰، ۱۷۷ و ۱۴۴ هزار تومان به ترتیب برای اتوبوس‌های با ظرفیت ۲۵، ۳۲ و ۴۴ نفره است.
محمدی تاکید کرد که نرخ اعلام شده در همه پایانه‌های مسافربری استان در معرض دید همگان قرار می‌گیرد و به منظور رسیدگی هرچه سریع‌تر به تخلف‌های احتمالی، گروه پاسخگویی و رسیدگی به شکایت زائران اربعین حسینی (ع) در تمامی پایانه‌های مسافربری استان مستقر هستند.
وی ادامه داد: پس از اعلام رسمی نرخ کرایه اتوبوس‌ها در اربعین امسال از سوی سازمان راهداری، با هرگونه تخلفی در این زمینه برخورد می‌شود.