زنجان - ایرنا - وزیر کشور گفت: همه ظرفیتهای لازم برای توسعه صنعتی و پیشگامی کشور در این بخش، وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد وحیدی روز سه شنبه در مراسم آغاز به کار ۳۶۰ نفر از کارکنان جدید گروه صنعتی ایران ترانسفو در زنجان افزود: آنچه در این مجموعه تولیدی و صنعتی جریان دارد، ارزشمند و مهم است که مربوط به زندگی صنعتی و روزانه مردم می شود.
وی ادامه داد: چنین مجموعه هایی باید تلاش کنند تا صاحب حرف باشند و در اول صف تولید و فعالیت قرار گیرند. 
وحیدی گفت: ما ظرفیت های لازم را برای توسعه صنعتی در کشور داریم و این را در عمل ثابت کردیم و با همت بلند می توان اهداف بلند دیگری را ترسیم و دنبال کرد. 

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم حرکت صنایع کشور در جهت برندسازی در سطح جهانی تاکید کرد و افزود: باید برای بالا بردن نام ایران همه تلاش را خود بکنیم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو نیز در این مراسم از افزایش ۹۸۰ درصدی میزان صادرات این مجموعه و افزایش ۴۰۰ درصدی سود عملیاتی آن خبر داد و گفت: این اتفاقات خوب در شرایط تحریم رقم خورده است و این یعنی اینکه می شود تحت تحریم هم موفق حرکت کرد. 

بهزاد ظهیری از جذب ۲ هزار نیروی کار در گروه صنعتی ایران ترانسفو طی چهار سال گذشته خبر داد و افزود: هدف گذاری صادرات امسال این مجموعه ۱۰۰ میلیون دلار بوده که قابل تحقق است. 

به گزارش ایرنا، گروه صنعتی ایران ترانسفو با حدود پنج هزار نفر نیروی انسانی و ۴۰ هزار مگاوُلت‌آمپر ظرفیت تولید در سال، حدود ۸۵ درصد نیاز صنعت برق و سایر صنایع کشور به انواع ترانسفورماتورهای توزیع، فوق توزیع و قدرت و نیز انواع راکتور و پست برق را تامین می‌کند.