قم- ایرنا- مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، بالغ بر چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای خرید، ساخت، رهن و اجاره مددجویان کمیته امداد قم هزینه شده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قم، یوسف رشیدی با اشاره به افزایش قیمت‌های خرید، ساخت، رهن و اجاره منزل در سال‌های اخیر، افزود: در این مدت بیش از ۱۵۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض برای خانه‌دار شدن پنج خانواده تحت حمایت کمک شده است و بیش از ۱۲۲ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن هم به پنج خانوار دیگر پرداخت شد.

وی تعمیرات کلی و جزیی منازل ۱۵۷ مددجو را خاطرنشان و اضافه کرد: برای این کار بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب بلاعوض و تسهیلات هزینه شد.

وی از پرداخت ۲ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان برای ساخت ۱۱ واحد مسکونی برای مددجویان در پنج ماه امسال خبر داد و گفت: پنج خانوار تحت حمایت این نهاد در استان نیز با دریافت بیش از ۱۲۲ میلیون تومان برای احداث منازل خود اقدام کردند.

به گفته رشیدی، با توجه به افزایش هزینه‌های مسکن، از خیران و نیکوکاران خواست تا این نهاد را برای تامین سرپناه نیازمندان کمک کنند.