اردبیل - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در پنج ماه اول سال جاری بیش از پنج هزار تن گاز مایع در سطح منطقه بصورت الکترونیکی توزیع شده است.

به گزارش ایرنا از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سیدحجت مدنی روز چهارشنبه اظهار کرد: در بازه زمانی یاد شده پنج هزار و ۴۳۴ تن گاز مایع در استان تامین و توزیع شد که با آنالیز و مقایسه مصرف این فرآورده در این مدت در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد کاهش دارد.

وی هدف از اجرای این طرح را تامین و رفاه شهروندان در راستای رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیر مجاز از گاز مایع و نیز ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در همه شهرستان‌های منطقه ذکر کرد.

مدنی ادامه داد: با اجرای این طرح، گاز مایع از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار که در سامانه تجارت آسان به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR ثبت‌نام کردند توزیع خواهد شد.

مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اردبیل افزود: افرادی که تاکنون در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند نیز می توانند بدون واسطه و به صورت غیرحضوری با مراجعه به سامانه یاد شده ثبت‌نام و سیلندر گاز مایع خود را با نرخ مصوب وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت) از طریق کارتخوان و با دریافت رسید سوخت خریداری کنند.