تربت‌حیدریه- ایرنا- مدیر تیم باشگاه گوشت روز تربت‌حیدریه گفت: با توجه به سطح فنی بسیار بالای تیم‌ها، تمام تلاش خود را برای حفظ جایگاه این تیم در لیگ دسته یک کشور متمرکز کرده‌ایم.

ابوالفضل رجبی روز جمعه در حاشیه رقابت‌های مسابقه‌های فوتسال پسران لیگ دسته یک کشور که به میزبانی تربت‌حیدریه در جریان است در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از عملکرد تیم خود راضی ام اما گاه شرایطی پیش می‌آید که توپ‌ها به در بسته می‌خورند و نتیجه این که در ۲ بازی نخست با شکست از زمین مسابقه خارج شدیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به این که شرایط حاد کرونا در کشور برطرف شده است در این دوره شاهد حضور تیم‌های بسیار توانمند هستیم.

مدیر تیم باشگاه گوشت روز تربت‌حیدریه گفت: غالب تیم‌های پرقدرت کشور در گروه نخست که ما در آن قرار داریم حضور دارند و این نیز بر بدشانسی‌های ما افزوده‌ است.

رجبی در ادامه به موضوع باشگاه‌داری اشاره و اظهار کرد: نزدیک به ۲۱ سال و با هزینه کردی افزون بر ۳۰ میلیارد ریال، باشگاه‌داری می‌کنم.

مسابقه‌های فوتسال پسران لیگ دسته یک کشور با حضور ۱۲ تیم در قالب ۲ گروه ۶ تیمی از دیروز در تربت حیدریه آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه دارد.

باشگاه گوشت روز تربت‌حیدریه برای سومین سال پیاپی میزبانی مسابقات قهرمانی فوتسال پسران کشور است.

این باشگاه پیشتر بهمن سال ۹۹ میزبان رقابت‌های فوتسال لیگ دسته یک نونهالان کشور یادواره هزار و ۱۰۳ شهید منطقه تربت‌حیدریه و آبان پارسال میزبان مسابقه‌های قهرمانی فوتسال پسران کشور بود.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.