پوست دست یکی از حساس ترین قسمت های بدن می باشد که باید به آن توجه خاصی داشت. دقت داشته باشید که برای شست و شوی دست هایتان از چه مایع شوینده ای استفاده می کنید، زیرا ترکیبات و میزان غلظت هر مایع شوینده با دیگری متفاوت است و ممکن است سبب آسیب به پوست دستتان شود.

یکی از مهمترین ترکیبات طبیعی در ساخت یک مایع ظرفشویی نمک طعام است. ترکیب نمک سبب غلظت بیشتر و چسبندگی محصول می شود. مایع ظرفشویی ۷۵۰ گرمی برای مصارف روزانه در شستشوی ظروف می تواند بسیار راحت باشد و تا مدت ها قادر باشید از آن استفاده کنید. این محصول از فرمالسیون های بسیار قوی تولید و ساخته شده اند که قدرت پاک کنندگی بسیار قوی دارند و آلودگی های روی ظروف را از بین می برند.

امروزه یکی از مهمترین پارامتر های یک مایع دستشویی بو و رایحه خوب، قدرت پاک کنندگی بالا و خشک نشدن پوست می توان اشاره کرد. در ادامه مطلب با آراد برندینگ همراه باشید تا بیشتر راجع این ماده بدانید.

این محصول تمامی لک و چربی غذا را به سرعت نابود می کند و عاری از هرگونه آلودگی و میکروب بر روی ظروف می باشد. مایع دستشویی ۳۷۵۰ گرمی یکی از بهترین نوع بسته بندی را دارا است و در فروشگاه های معتبر قابل خریدمی باشد. امروزه تولید کنندگان بسیاری به تولید مواد شوینده مشغول هستند که هر کدام از آن ها در ابعاد و اندازه های متفاوت به بازار های فروش عرضه می کنند. در این راستا این مرکز با راه اندازی سایت پیش رو، انواع محصولات شوینده خود را نظیر مایع ظرفشویی و مایع دستشویی را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب با دستگاه های به روز و پیشرفته بدون دخالت دست تولید کرده و به دست خریداران عزیز می رساند.

فقط کافی است محصول مورد نظر خود را با هر حجمی که در خواست کرده اید به سبد خرید خود اضافه کنید و در کوتاه ترین زمان در مکان تعیین شده تحویل بگیرید.

مایع ظرفشویی ۱۰ لیتری دیجی کالا

امروزه از یکی از مواد شوینده که برای شستن ظروف مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به مایع ظرفشویی اشاره کرد. مایع ظرفشویی به صورت ۱۰ لیتری در سایت دیجی کالا مشاهده می شود و قیمت آن نسبت به بازار کمی گران تر است. در این راستا به دلیل خرید های اینترتی که افراد زیادی آن را دنبال می کنند سایت های معتبری راه اندازی شده اند که انواع مواد شوینده را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان ارائه می دهند. همانطور که می دانید، شستشو یکی از موارد اصلی در بهداشت افراد می باشد و باید به آن توجه بسیار داشت.

مایع دستشویی از ترکیباتی نظیر سورفکتانت، نانیونیک و آمفوتریک تولید شده اند که سبب از بین بردن میکروب ها و انگل های دست می شوند.

مایع دستشویی یک گزینه ی بسیار مناسب برای از بین بردن آلودگی ها می باشد و از آنجا که این محصول بسیار پر مصرف می باشد قیمت مایع دستشویی ۱۰ لیتری برای مصرف کنندگان بسیار به صرفه تر از اندازه های کوچکتر آن می باشد. این مایع ها دارای غلظت بسیار عالی می باشند و حجم کم آن می تواند تا چندین ماه برای فرد ماندگاری داشته باشد و برای خریدار بسیار مقرون به صرفه می باشد. امروزه در اکثر سرویس های بهداشتی از مایع دستشویی و یا صابون استفاده می شود.

مایع دستشویی به دلیل فروش بسیار زیاد نسبت به صابون در بسیاری از سایت ها مانند دیجی کالا به فروش می رسد و به اندازه های ۱۰ لیتری و کمتر می توان سفارش داد و خریداری کرد.

مایع دستشویی پاکناز

از قدیمی ترین برندهای مایع دستشویی بدون بو می توان پاکناز را نام برد که که چند دهه در ایران مشغول بکار می باشد. همانطور که باید اشاره کنیم این مواد شوینده نزدیک به چهار دهه در جهان وارد صنعت شده و قبل از آن انواع پودر های لباس شویی استفاده می شده است که علاوه بر قدرت پاک کنندگی خوب دارای معابی هم بود. اما با ظهور مایع های دستشویی و ظرفشویی، این مواد بسیار مورد توجه قرار گرفت زیرا هم استفاده از آن بسیار آسان بود و هم بصرفه تر بود که طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود کشاند.

ما در طول روز بارها دستان خود را می شوییم تا از آلودگی ها خلاصی بیابیم و مایع بادام صحت پالمولیو دارای انواع رایحه های طبیعی در بازار می باشد. اکثر رایحه های شوینده ها شیمیایی هستند که اسانس انواع میوه ها بر آن ها الحاق شدند و عطر انواع گل ها بر آن ها زده شده است که با این تفاسیر باز هم جای مواد ارگانیک را به خود نخواهد گرفت و امروزه عصاره های گیاهی ارگانیک را به مایع ها اضافه می کنند.

مدلهایی زیادی از مایع دستشویی وجود دارد که خرید مایع دستشویی ایکو یکی از بهترین گزینه ها است که یکی از آنها مدل تراست می باشد. این مدل را افرادی استفاده می کنند که پوست آن ها بسیار حساس و نازک می باشد. به این دلیل که از غلظت پایینی برخوردار است و می توان برای دست های با آلودگی نسبتا کم مورد استفاده قرار بگیرد.

اگر به فروشگاههای مواد شوینده نانو بهداشتی نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که مایع دستشویی تاپ در موارد بالایی از این محصول در فروشگاه ها موجود است، زیرا که استفاده از مایع دستشویی بسیار بالا رفته است. امروزه این مواد به یک محصول الزامی تبدیل شده است و در تمام دستشوییها و آشپزخانه ها بکار می روند. امروزه کمتر جایی وجود دارد که بدون مایع باشد و در هرجایی که نظافت باشد قطعا مواد شوینده وجود دارد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.