زنجان - ایرنا - دبیر هیات ورزشی دو و میدانی استان زنجان با اشاره گفت: سرمایه گذاری این رشته ورزشی به ویژه در بخش مردان چشم انداز بهتری را برای کسب مدال‌های مختلف فراهم کرده که این مساله در مسابقات اخیر مشهود است.

علی محبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این هیات ورزشی طبق برنامه در صدد رسیدن به اهداف ترسیم شده خود است، افزود: طی سال جاری مردان دو ومیدانی کار زنجانی در رخدادهای مختلف از جمله مسابقات المپیاد استعدادهای برتر به میزبانی چهار محال و بختیاری خوش درخشیدند بطوریکه پنج مدال رنگارنگ را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که مردان دو و میدانی کار این استان سال گذشته با برگزاری چنین المپیادی دستاوردی نداشتند اما با کارهای انجام گرفته نتایج امسال نوید بخش بوده است.

دبیر هیات ورزشی دو و میدانی استان زنجان به کسب مدال برنز بین المللی محمدرضا دهقان در ماده ۴۰۰ متر اشاره کرد و گفت: این ورزشکار در مسابقات لیگ باشگاههای کشور  نیز در بخش بزرگسالان کشوری این ماده به مقام سوم (برنز) دست یافته بود.

وی با اشاره به اینکه فرشاد کردلو دیگر ورزشکار زنجانی در ماده ۱۰۰ متر به مدال برنز دست یافت، اظهار داشت: خانم مریم محمودی دیگر ورزشکار زنجانی نیز در لیگ باشگاههای کشور در ماده ۸۰۰ متر مدال طلا را به گردن آویخت.

 دبیر هیات ورزشی دو و میدانی استان زنجان با اشاره به برنامه های مختلف ادامه داد: برای گسترس و توسعه روز افزون این رشته ورزشی همزمان با بازگشایی مدارس طی سال جاری برنامه استعداد یابی دانش آموزان زیر نظر مربیان برگزار می شود. 

محبی همچنین با اشاره به افتخار آفرینی دونده زنجانی حسین ارضی رومی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی افزود: این ورزشکار نایب قهرمانی ماده ۴۰۰ متر این مسابقات شد.

وی خاطرنشان کرد: ئمسابقات دو ومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور با حضور ۲۵۰ ورزشکار منتخب از سراسر کشور از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ شهریور در ورزشگاه تخصصی آفتاب انقلاب تهران برگزار  شد.