بوشهر - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، ۱۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری از این استان به مرز مهران عزام شدند.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم اخترشناس روز یکشنبه در آیین بدرقه اعزام کاروان موتوری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر به مرز مهران افزود: از این تعداد ماشین آلات ۱۰ دستگاه خودرو سبک و ۶ دستگاه خودرو سنگین هستند.

وی اظهار کرد: هدف از اعزام این خودروها خدمات رسانی به زائران اربعین است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: طبق هماهنگی بعمل آمده این خودروها تا پایان طرح اربعین در مرز مهران حضور دارند و تا بازگشت آخرین زائر به ارائه خدمت به مردم می پردازند.

اخترشناس با اشاره به تداوم خدمت رسانی به زائرین در مرز شلمچه افزود: به منظور ساماندهی بازگشت زایران از مرز شلمچه به استان بوشهر، نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای در شلمچه نیز مستقر است .

وی بیان کرد: این نمایندگی با همکاری انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر بوشهر و خوزستان وظیفه تامین و تدارک ناوگان را برای بازگشت زوار بر عهده دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر افزود: طرح جابه جایی زوار اربعین حسینی از مرز شلمچه تا بازگشت آخرین زائر ادامه خواهد یافت و مردم این استان نگران بازگشت زایران خود نباشند.