به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان، مجتبی صارمی تصریح کرد: هماکنون ۲۵۵ دفتر پیشخوان خدمات دولت و ۴۳ دفتر روستایی در حال ارائه خدمات الکترونیک به مردم استان هستند.
وی اظهار داشت: گسترش عدالت اجتماعی، ارتقای سلامت اداری، تمرکز زدایی و افزایش بازدهی در سرعت و کیفیت خدمات کشوری، کاهش فساد اقتصادی و اداری، کارآفرینی و اشتغالزایی برای بخش خصوصی و کاهش تصدیگری دولت از اهداف راه اندازی این دفاتر است.
وی ادامه داد: ازجمله مزایای ایجاد این دفاتر میتوان به سهولت دسترسی آحاد مردم به ارائهکنندگان خدمات، کاهش ترددهای شهری، کاهش هزینه ها و صرفهجویی در زمان و کاهش مصرف سوخت اشاره کرد.
صارمی افزود: امسال در راستای کنترل عملکرد، رعایت شیوهنامههای بهداشتی، تاسیس و یا اصلاح نشانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و روستایی و باجههای بانکی، ۱۲۰ بازدید به عمل آمد است.