تربت‌حیدریه- ایرنا- تیم مقاومت قزوین، قهرمان مسابقه‌های فوتسال نونهالان پسر لیگ دسته یک کشور شد.

به گزارش ایرنا، در این رقابت‌ها که شامگاه دوشنبه در سالن ورزشی مالک اشتر تربت‌حیدریه به پایان رسید، تیم‌های ماهان و آریا صنعت معصومی هر دو از قم به ترتیب دوم و سوم شدند.

این رقابت‌ها با حضور ۱۲ تیم در قالب ۲ گروه ۶ تیمی از چهارشنبه هفته گذشته همزمان در ۲ سالن ورزشی دانشگاه آزاد و مالک اشتر تربت‌حیدریه آغاز شده‌بود.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال کشور در حاشیه مراسم پایانی به خبرنگار ایرنا گفت: بنا داریم از فصل آینده لیگ برتر فوتسال نونهالان کشور را دایر کنیم.

آرش جابری ضمن قدردانی از "ابوالفضل رجبی" مدیر باشگاه ورزشی گوشت روز تربت‌حیدریه" به عنوان حامی مالی رقابت‌ها گفت: این باشگاه برای سومین سال پیاپی میزبانی مسابقات قهرمانی فوتسال پسران کشور را، عهده دار بود که جای سپاس‌ دارد.
 

مدیر تیم فوتسال نونهالان فولاد هرمزگان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: جای خالی تشکیلاتی برای معرفی داوران نمونه فوتسال در سازمان لیگ مشهود است.

محمدحسین طهماسب‌پور افزود: اهمیت موضوع زمانی برای دست‌اندرکاران ورزش و به خصوص فدراسیون فوتبال بیشتر مشخص می‌شود که بدانند هر قدر روی داوری متمرکز شوند، زمینه رشد فوتسال ما افزایش خواهد یافت.

وی از میزبانی تربت‌حیدریه اظهار رضایت کرد، اما گفت: سطح توقع ما از مسوولان کشور بیشتر و این بدان معناست که در این شرایط بحران مالی که هیچ شهری حاضر نشد میزبانی را بر عهده بگیرد، پس چه بهتر که از شهر میزبان حمایت می‌شد تا شرایط بهتری برای اسکان فراهم شود.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.