یاسوج - ایرنا-مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح حمایت از خانواده های دارای چند قلو در استان آغاز شد که بر اساس آن این ستاد بسته حمایتی به این خانواده ها اهدا می کند.

 شایان نادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:خانواده هایی که امسال صاحب فرزندان سه قلو یا بیشتر شده اند می توانند برای دریافت این بسته مدارک هویتی شامل شناسنامه والدین و فرزندان خود را به ستاد فرمانی حضرت امام (ره) در یاسوج تحویل دهند تا پس از صحت سنجی حمایت های مذکور از آنان صورت گیرد.

وی اضافه کرد:این بسته ها شامل هدیه ۱۰ میلیون ریال کمک نقدی به ازای هر فرزند، تامین پوشک و شیر خشک تا 6 ماهگی نوزادان است.

نادری تاکید کرد: براساس این طرح همچنین یک بسته لبخند مادری شامل ۴۰ قلم کالای مورد نیاز کودک تا سن ۲ سالگی به خانواده های دارای فرزندان چندقلو اهدا می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به منظور حمایت از تولیدکنندگان ایرانی همه اقلام این بسته ها از محصولات تولیدکنندگان داخلی تامین می شود.

نادری ابراز داشت: این طرح از سوی بنیاد پانزده خرداد این ستاد و برای تحقق یکی از سیاست های مجموعه ستاد اجرایی در زمینه حمایت از خانواده های پر جمعیت اجرا می شود.