یاسوج- ایرنا- معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب های درسی به تمامی شهرستان ها و مناطق استان انتقال داده شده است و خانواده ها نگران دریافت کتب درسی فرزندان خود نباشند.

به گزارش ایرنا و به نقل از آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، ایمان سبحان نژاد روز دوشنبه در کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر اداره کل آموزش وپرورش استان در یاسوج، اظهار داشت: به جز کتب درسی رشته های فنی و حرفه ای تمامی کتب درسی جهت توزیع به شهرستان ها انتقال و در حال توزیع است.

وی افزود: حدود ۸۵ درصد کتب درسی در شهرستان بویراحمد تحویل مدیران مدارس شده و از این مقدار ۷۰ درصد نیز تحویل دانش آموزان شده است.

سبحان نژاد با بیان این که هنوز تعدادی از دانش آموزان کتب خود را ثبت سفارش نکرده اند، عنوان کرد: سامانه ثبت سفارش کتب درسی تا پایان شهریورماه باز است و اولیا ودانش آموزان می توانند با مراجعه به این درگاه نسبت به ثبت سفارش کتب خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: مدیران مدارس هر چه زودتر به مراکز توزیع کتب درسی در شهرستانها و مناطق آموزشی خود را مراجعه و نسبت به دریافت کتب درسی آموزشگاه تحت مدیریت خود اقدام کنند.