به گزارش خبرنگار ایرنا ، بر اساس این جدول مردم استان می توانند از طریق تلفن ثابت و همراه با شماره گیری ۱۱۱ و به صورت کاملا رایگان با مدیر مربوطه بدون واسطه گفت و گوی تلفنی داشته باشند.
طبق این جدول که در بردارنده برنامه زمانی حضور مدیران از دوم تا یازدهم مهر ماه است ، روزانه یک مدیر در سامانه سامد به مدت ۲ ساعت برای پاسخگویی به شهروندان حضور خواهد داشت.
زمان حضور مدیران در یک نوبت ساعت ۹ تا ۱۱ صبح خواهد بود.
ردیف | مدیر پاسخگو | ساعت حضور | ایام هفته | تاریخ |
۱ | مدیرکل بهزیستی | ۹ تا ۱۱ | شنبه | ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ |
۲ | مدیر کل اوقاف و امور خیریه | ۹ تا ۱۱ | دوشنبه | ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ |
۳ | مدیرکل بنیاد مسکن | ۹ تا ۱۱ | چهارشنبه | ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ |
۴ | مدیرعامل شرکت گاز | ۹ تا ۱۱ | شنبه | ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ |
۵ | فرماندار سوادکوه شمالی | ۹ تا ۱۱ | یکشنبه | ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ |
۶ | مدیرکل تامین اجتماعی | ۹ تا ۱۱ | دوشنبه | ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ |
اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران در ابتدای هر ماه برنامه حضور مدیران در سامانه سامد را اعلام می کند و فعالیت این سامانه زمینه ای را فراهم کرده است که مردم از نقاط مختلف استان مازندران چه در شهر و چه در روستا بدون مراجعه حضوری به ادارات کل مستقر در ساری ، کارهای اداری خود را پیگیری کنند.
سامانه سامد به عنوان یک راه ارتباطی میان مردم و مسوولان عمل می کند و توانست در مدت فعالیتش عملکرد و بازخورد خوبی داشته باشد .
مدیران دولتی و عمومی بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده به مرکز سامد فراخوانده می شوند و در مدت حضورشان به تماس های تلفنی مردم پاسخ می دهند و پس از پایان تماس نیز کد رهگیری به تماس گیرندگان داده می شود تا نتیجه گفت و گو با مدیران در سامانه سامد را پیگیری کنند.