گناوه – ایرنا – نمازگزاران با بصیرت بندر گناوه، حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خودفروخته به ساحت مقدسات دینی و مذهبی را با برپایی تظاهرات محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمازگزاران گناوه ای پس از اقامه نمازجمعه با تجمع در میدان امام (ره) این شهر  بیزاری خود را از این گونه اقدامات فریاد زدند.

مردم مومن و خداجوی گناوه در این تظاهرات، حرکات هنجارشکنانه عوامل و ایادی دست پرورده دشمن نسبت به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید، پیامبر اعظم(ص)، مساجد و حجاب بانوان و تخریب اماکن عمومی را با شعارهای کوبنده به شدت محکوم کردند.

ساحل نشینان این دیار بار دیگر نشان دادند در مقابل تبلیغات شوم و مسموم دشمنان و جریان نفوذ علیه حجاب و سلامت اجتماعی جامعه، آگاهانه و با بصیرت انقلابی دفاع می‌کنند .

 راهپیمایان با سردادن  شعارهای انقلابی و مذهبی " یا فاطمه شعار ماست، حجاب افتخار ماست"، " حجاب حکم خداست، منکر آن بی حیاست"، " حسین حسین شعارماست، شهادت افتخار ماست"، " ما همه سرباز توئیم خامنه ای گوش به فرمان توایم خامنه ای، " رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می کنیم"، " الله اکبر، لااله الا الله، محمدرسول الله، علی ولی الله ، خواستار برخورد قاطع با عاملان اغتشاشات و توهین کنندگان به مقدسات دینی و مذهبی شدند.