ارومیه - ایرنا - رییس پلیس راهور ارومیه گفت: مسیر تردد دوچرخه سواران شرکت کننده در تور بین‌المللی آذربایجان که عصر امروز /پنجشنبه/ وارد ارومیه می‌شوند، تحت کنترل ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه است.

سرهنگ فرنوش اقبالی روز پنجشنبه در گفت‌گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا با اشاره به مدیریت وضعیت ترافیکی شهر ارومیه از سوی ماموران راهور اظهار کرد: با حضور بیش از ۵۰ نیروی کادر و وظیفه پلیس راهنمایی و رانندگی، مسیر تردد دوچرخه سواران تور بین‌المللی آذربایجان در ارومیه تحت مدیریت ترافیکی پلیس است.

وی با اشاره به مسیر تردد دوچرخه سواران شرکت کننده در این تور افزود: با توجه به اعلام فرمانداری ارومیه، دوچرخه سواران پس از ورود از سمت جاده شهید کلانتری و طی مسیر کمربندی خاتم‌الانبیا و گذر از میدان آذربایجان به مقصد نهایی پارک الغدیر وارد شهر می‌شوند.

سرهنگ اقبالی ادامه داد: همکاران ما در قالب ۱۰ دستگاه گشت خودرویی و ۱۰ تیم موتورسوار همراه شرکت کنندگان تور بین‌المللی دوچرخه سواری هستند تا فاز اول این مسابقات را به یاری خداوند بدون حادثه ناگوار به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه وجود محدودیت‌های ترافیکی در ساعات ۱۴ الی ۱۵ امروز در مسیرهای اعلام شده ضروری است، اضافه کرد: از مردم به خاطر همکاری و صحه صبرشان سپاسگزاریم و امیدواریم امروز میزبان خوبی برای دوچرخه‌سواران بین‌المللی باشیم.

به گزارش ایرنا، ۳۵ اُمین تور دوچرخه سواری آذربایجان با نام «ایران آذربایجان» در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و اردبیل برگزار می‌شود که ارومیه اولین مقصد دوچرخه‌سواران است.

این مسابقات با حضور ۱۱۰ رکاب‌زن از کشورهای خارجی، مانند اندونزی، لیتوانی، مالزی، آفریقای جنوبی، تایلند، مراکش، آلمان، عراق، دو تیم از قزاقستان و مابقی از تیم‌های داخلی از جمله تیم ملی، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و آرویج شرق مازندران از هفتم تا ۱۱ مهر در پنج مرحله برگزار می‌شود

مرحله اول این تور ساعت ۱۱ امروز از پارک ائل گلی تبریز آغاز و پس از طی مسافت ۱۵۰ کیلومتری دوچرخه سواران در ایستگاه پارک الغدیر ارومیه به انتهای خط می‌رسند.