زاهدان- ایرنا- دبیر هیات اندیشه ورز قشر بسیج کارگری و کارخانجات سیستان و بلوچستان گفت: جامعه کار و تولید از پیشقراولان عرصه نبرد با تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه ملت ایران هستند و باید با نسخه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، اقتصاد کشور را قوی کنیم.

به گزارش روز جمعه ایرنا سرهنگ محمد قورزایی در سومین نشست هیات اندیشه ورز قشر بسیج کارگری و کارخانجات سیستان و بلوچستان گفت: در راستای فرامین و تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی و اقتصادی که در شرایط تحریم های ظالمانه می تواند تعیین کننده رشد و شکوفایی کشور باشد، هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان جشنواره‌ای را به منظور اعطای نشان زرین اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، برگزار خواهد کرد. 
وی افزود: مراحل و کارهای مقدماتی جشنواره از جمله تعیین افراد برای شناسایی واحدهای تولیدی و داوری و نظارت در سراسر استان آغاز شده است.
دبیر هیات اندیشه ورز قشر بسیج کارگری و کارخانجات سیستان و بلوچستان اظهارداشت: بدین منظور پنج واحد تولیدی برتر در اقتصاد مقاومتی شناسایی و در جشنواره استانی که اسفند ماه سالجاری برگزار خواهد شد، نشان زرین اقتصاد مقاومتی را دریافت می‌کنند.
وی بیان کرد: همچنین این واحدهای تولیدی به مرحله کشوری نیز معرفی می‌شوند تا پس از ارزیابی نهایی، در جشنواره ملی نشان زرین اقتصاد مقاومتی مورد تقدیر قرار گیرند.