تهران- ایرنا- سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه دیدار حساس با تیم العین امارات خاطرات شیرین خود را با این تیم بازگو کرد.

به گزارش ایرنا، فرهاد مجیدی که با کسب عنوان قهرمانی و یک رکورد تاریخی فصل گذشته را با استقلال تهران به پایان رساند اکنون در لیگ فوتبال امارات هدایت تیم اتحاد کلباء را بر عهده دارد. این تیم در ۳ دیدار نخست خود موفق به کسب ۶ امتیاز شده و در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی فوتبال این کشور قرار دارد.

دیدار چهارم شاگردان مجیدی با تیم مقتدر العین است که ستاره سابق اسبق استقلال تهران مدت کوتاهی در این تیم حضور داشت. این دیدار فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد.

مجیدی که در فصل ۲۰۰۲ - ۲۰۰۳ لیگ قهرمانان آسیا به صورت قرضی در ترکیب تیم العین حضور داشت نقش تعیین کننده‌ای در قهرمانی این تیم داشت و توانست به تنها بازیکن ایرانی تبدیل شود که کاپ قهرمانی لیگ قهرمانان را در فرمت جدید بالای سر ببرد.

تقابل تیم اتحاد کلباء با العین برای مجیدی به فرصتی تبدیل شد تا این مربی جوان، خاطرات خود را با تیم پرافتخار اماراتی بازگو کند. مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار با العین گفت: خیلی خوشحالم دوباره به شهر العین آمدم. خاطرات شیرین زیادی با العین دارم و بهترین خاطره دوران ورزشی‌ام قهرمانی با العین در آسیا است.