سمنان - ایرنا - سالن ورزشی شهدای مدافع حرم گرمسار و زمین چمن مصنوعی کهن‌آباد آرادان در استان سمنان روز دوشنبه با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، برای سالن ورزشی سقف کوتاه شهدای مدافع حرم با مساحت حدود یک‌هزار متر مربع، ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

زمین چمن مصنوعی کهن آباد آرادان نیز با مساحت بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ متر مربع و اعتبار افزون بر یک میلیارد تومان ساخته شده است.

وزیر ورزش و جوانان امروز (دوشنبه) در سفر یک روزه به غرب استان سمنان مورد استقبال سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و مسوولان این خطه قرار گرفت.

سجادی در بدو ورود به استان با حضور در گلزار شهدای ایوانکی با نثار گل و قرائت فاتحه به شهدای این خطه اداری احترام کرد.

بازدید از مجموعه ورزشی شهید اشتری شهر ایوانکی، ورزشگاه نیمه‌تمام پنج هزار نفری، طرح پیشنهادی مجموعه موتورسواری شهید محمدرضا جعفری و زمین تنیس خاکی گرمسار به مساحت ۲ هزار متر مربع و اعتبار افزون بر یک میلیارد تومان که با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مطابق ماده ٢٧ قانون تنظیم بودجه (الحاق ٢) در دست اجراست از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به استان سمنان بود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با همراهی استاندار سمنان، نماینده گرمسار و آرادان در مجلس و فرماندار گرمسار به دیدار خانواده شهید مدافع امنیت محمدحسین سروری راد رفت.

سروری راد بسیجی ۲۰ ساله در ناآرامی‌های سی‌ام شهریور گرمسار به ضرب گلوله اغتشاشگران به فیض عظیم شهادت نایل شد.

در سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به غرب استان سمنان، بنیامین شکوه‌فر معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان نیز سجادی را همراهی می‌کند.

گرمسار غربی‌ترین شهرستان استان سمنان در ۱۱۴ کیلومتری مرکز این استان و دارای افزون بر ۷۹ هزار نفر جمعیت است. 

شهرستان آرادان نیز باحدود ۱۵ هزار نفر جمعیت، در ۱۵ کیلومتری گرمسار استان سمنان واقع شده و از شمال به فیروزکوه، از غرب به گرمسار، از شرق به سرخه و از جنوب به اردستان (اصفهان) منتهی می‌شود.