ساری- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اظهار این که ملت مقاوم و غیور ایران اسلامی به رغم همه مشکلات اقتصادی در کنار انقلاب و نظام هستند گفت: اغتشاشگران با خویشتنداری توام با اقتدار نیروی انتظامی شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار مرتضی میرزایی روز شنبه در صبحگاه نیروی انتظامی مازندران که با حضور سید محمود حسینی پور استاندار مازندران برگزار شد ، افزود: امروز نیز در اقتدار تمام عیار قرار داریم ،ملت مقاوم و غیور به رغم همه مشکلات اقتصادی در کنار انقلاب و نظام هستند.

وی ادامه داد: در توطئه اخیر همه شیاطین ، اجنبی ها و منافقان داخلی و خارجی اصل نظام را هدف قرار دادند ولی این بار نیز  شکست سنگینی خوردند، آنچه در این حوادث نمایان شد  وحدت ، صبر و ایستادگی ملت در کنار خویشتنداری و جانفشانی نیروی انتظامی بوده است .

فرمانده انتظامی مازندران بیان داشت: مردم خودشان برای تامین امنیت ، ارزش اسلامی عفاف و حجاب پشتیبان نیروی انتظامی و نظام شدند ،رهبر انقلاب نیز قاطعانه از نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی حمایت کردند.

وی با بیان این که ایادی استکبار جهانی اصل نظام را هدف قرار دادند ولی با تدابیر درست رهبر انقلاب  این بار هم این توطئه حنثی شده است ، اظهار داشت:  نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای مسلح برای مقابله با توطئه  در آمادگی کامل قرار دارد ، تاکید می کنم باحضور باشکوه مردم و مقاومت آنها این بار نیز نقشه‌های دشمنان نقش برآب شده است. 

آغوش پلیس  پناهگاه امن همه مردم است

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه آغوش پلیس پناهگاه امن همه مردم است، گفت: فراجا به عنوان یک نهاد خدمتگزار، اصلی ترین وظیفه و رسالتش مقابله با ناامنی و ایجاد امنیت است

میرزایی با اظهار این که امروز و در این مراسم مقدس صبحگاه فرصتی شد تا سربازان این نظام تجدید میثاق مجددی با فرمانده کل قوا داشته باشیم که بگوییم ما آماده ایم تا جان را برای این انقلاب و نظام فدا کنیم.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه ما در یک جنگ ترکیبی هستیم که در اصل پایه و اساس دین ما را هدف قرار دادند، تصریح کرد: دشمنان این نظام در زمان کنونی متعهد شدند که در برابر این نظام بایستند که به لطف پرودگاه به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

سردار میرزایی اظهار کرد: در این جنگ ترکیبی علیرغم با توجه به مشکلاتی که هست سربازان این نظام در این میدان ماندند جان و خون خود را نثار کردند تا خدشه ای به این نظام و انقلاب وارد نشود و برای ما آنچه که مهم بود در این اتفاقات اخیر شاهد بودیم، جان نثاری و فدا شدن جان برای کشور بود.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری"مدظله العالی" در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح عنوان کرد: رهنمودهای حکیمانه، دلسوزانه، پدرانه و مدبرانه معظم له چون همیشه مسیر را برای ما شفاف کرد و حمایت های ایشان منجر به تزریق روحیه ای مضاعف شد. 

سردار میرزایی با بیان اینکه آغوش امنیت پلیس پناه همه شهروندان است، تاکید کرد: همه تلاشمان را به کار می گیریم که  بیش از گذشته به مردم خدمت کنیم و بتوانیم برای مردم امنیت و آرامش آفرین باشیم.

دراین مراسم واحدهای مختلف نیروهای انتظامی از جمله یگان ویژه ، پلیس امداد و پلیس راهنمایی و رانندگی مقابل جایگاه رژه رفتند. 

 همچنین در این مراسم با حضور استاندار مازندران از خانواده های شهدا ،جانبازان ، پلیس افتخاری و نمونه های نیروی انتظامی استان تجلیل و قدردانی شد.