تهران- ایرنا- تیم فوتبال آاس‌رم هفته نهم رقابت‌های سری‌آ فوتبال ایتالیا را با برتری مقابل لچه پشت سرگذاشت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آاس‌رم در هفته نهم سری‌آ ایتالیا و در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ از ساعت ۲۲:۱۵ میزبان لچه رده شانزدهمی بود، در این بازی شاگردان مورینیو که با هدایت این مربی پرتغالی در هر ۳ دیدار قبلی خود برابر لچه پیروز شده بودند در این دیدار نیز با تفکرات هجومی و کسب ۳ امتیاز پا به میدان گذاشتند.

از سویی دیگر گرگ‌ها که در ۳۰ بازی از ۳۱ دیدار گذشته خود مقابل لچه شکستی را متحمل نشده بودند همچنان به دنبال برتری برابر حریف خود بودند و خیلی زود توسط کریس اسمالینگ در دقیقه ۶ به گل رسیدند.

در ادامه مشکلات لچه با اخراج مورتن جالماند در دقیقه ۲۲ دوچندان شد و آنها دقایق باقی مانده را با یک بازیکن کمتر ادامه دادند اما گابریل استرفزا در دقیقه ۳۹ برای لچه گلزنی کرد تا این تیم دوباره به بازی بازگشته و امید در دل هواداران آنها زنده شود.

در ادامه بازی بازهم شاگردان مورینیو به دنبال برتری در این بازی بودند و با حملات خود سعی در بازکردن دروازه لچه داشتند تا اینکه پائولو دیبالا در دقیقه ۴۸ و از روی نقطه پنالتی دوباره میزبان را پیش انداخت تا رم در آستانه یک برد دیگر قرار بگیرد. 

تلاش دو تیم در ادامه به جایی نرسید تا در نهایت رم با نتیجه ۲ بر یک لچه را با شکست بدرقه کند. با این نتیجه رم با ۱۹ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت و لچه در همان رده شانزدهم باقی ماند.