همدان-ایرنا- رییس هیات گلف استان همدان گفت: تیم اعزامی هیات گلف استان با حضور در سومین دوره مسابقات استعدادهای برتر ورزشی گلف کشور به میزبانی استان تهران مدال طلا و جایگاه اول را کسب کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان صالح جهانگرد اظهار داشت: مسابقات کشوری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رشته گلف در بخش پسران پس از سه روز رقابت روز گذشته با قهرمانی "ایلیا افلاکیان" بازیکن ارزشمند هیات گلف همدان پایان یافت.

وی ادامه داد: "ایلیا افلاکیان" پس از رقابتی بسیار حساس و نفس گیر با پیشی گرفتن از حریف خود در بازی پلی آف توانست مدال ارزشمند طلای این رقابت ها را از آن خود کند.

جهانگرد افزود: این مسابقات در رده سنی ۱۳ تا ۱۶ سال به میزبانی تهران و در مجموعه ورزشی انقلاب تهران با شرکت ۵۵ گلفر نوجوان از ۱۶ استان طی سه روز به صورت انفرادی برگزار شد.

رییس هیات گلف استان همدان تصریح کرد: تیم گلف پسران استان همدان نیز با ترکیب "ایلیا افلاکیان"، "سام سپنتا"، "مسیحا جبرئیلی" و "نیما کرباسیان" با مربیگری "محمدعلی قاسمی" به تهران اعزام شدند و عملکرد خوبی که از خود نشان دادند.

بانوی تیرانداز همدانی راهی مسابقات جهانی مصر شد

صبح دوشنبه "مینا قربانی" به همراه تیم ملی تیراندازی کشور با بدرقه مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون تیراندازی عازم مسابقات جام جهانی مصر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این آیین تصریح کرد: همدان یکی از استان هایی است که سابقه بسیار خوبی در کسب عنوان در رشته تیراندازی دارد.

«علی حقیقی» با اشاره به اینکه امروز نیز شاهد حضور یکی از بانوان توانمند و ارزشمند استان همدان در ترکیب تیم ملی تیراندازی کشور هستیم ابراز امیدواری کرد که با تلاش شاهد به اهتزاز در آمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در دنیا و اعتلای بیش از پیش جایگاه ورزش استان همدان باشیم.

دبیر هیات تیراندازی استان همدان اظهار داشت: مسابقات جام جهانی تیراندازی در رشته های تپانچه، تفنگ بادی و خفیف از ۲۱ مهرماه تا ۱۲ آبان ماه به میزبانی مصر برگزار خواهد شد.

«حسین کرمی» با اشاره به اینکه ترکیب تیم ملی تیراندازی کشور متشکل از ۱۷ تیرانداز است که مینا قربانی به عنوان تنها نماینده استان در این مسابقات حضور دارد گفت: وی در رشته تپانچه بادی و خفیف در مسابقات شرکت می کند.

وی تصریح کرد: مسابقات مصر، نخستین دوره از مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ است و مینا قربانی حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک قهرمانی آسیا و کسب سهمیه مسابقات جام جهانی مونیخ را در کارنامه خود دارد.