کرمانشاه - ایرنا- امام جمعه جوانرود با بیان اینکه همه ما امت واحده هستیم، گفت: باید از هرآنچه که باعث تفرقه می‌شود دوری کرد چرا که خداوند ما را به وحدت و برائت از مشرکان سفارش کرده است.

به گزارش ایرنا؛ ماموستا مُلا «احمد فخری» روز دوشنبه در همایش پرچمداران وحدت و بصیرت با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرمانده قرارگاه نجف اشرف، فرمانداران جوانرود و روانسر، علما و روحانیون به مناسبت هفته وحدت در تیپ تکاور انصار الرسول (ص) جوانرود، افزود: امروز دشمن با جنگ رسانه ای ، شبیخون فرهنگی و ایجاد اختلاف و تفرقه در صدد ضربه زدن به اسلام و انقلاب است.

وی اظهار داشت: تمام توطئه‌های دشمنان بابصیرت و هوشیاری مردم نقش برآب شده است.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به فراز و نشیب های دوران انقلاب اشاره کرد و گفت: با وجود تمام توطئه های پیچیده دشمنان، کشور و ملت ایران اسلامی مسیر پیشرفت و تعالی خود را با موفقیت طی می کند.

سردار «محمدنظر عظیمی» افزود: وقوع انقلاب اسلامی یکی از افتخارات تاریخ معاصر است وهمه ما باید برحسب وظیفه قدردان این انقلاب باشیم.

اجرای برنامه های فرهنگی و مولودی خوانی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

براساس اعتقادات مسلمانان اهل سنت میلاد پیامبر اکرم (ص) در روز ۱۲ ربیع الاول و براساس اعتقادات مسلمانان اهل تشییع این روز ۱۷ ریبع الاول است و به ابتکار بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی این هفته به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.