سنندج- ایرنا- رئیس کل دادگستری کردستان با تقدیر از نیروی انتظامی در جریان کنترل اغتشاشات اخیر، از برخورد قاطعانه با اغتشاشگران خبر داد و گفت: دستگاه قضا از این به بعد با افرادی که موجب رعب و وحشت سایر همشهریان در استان می شوند برخورد قاطع و قانونی می کند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان کردستان، حجت الاسلام حسینی روز سه شنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در معیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین خود و مدیرکل زندانهای استان با حضور در دفتر فرمانده انتظامی استان، هفته نیروی انتظامی را به تمامی فرماندهان و پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی استان تبریک گفت و اظهار داشت: تمامی اقدامات در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تنها در سایه امنیت مقدور است و این امنیت هم مرهون تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی هست.

وی افزود: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در راستای هدف مشترک تامین امنیت در جامعه تلاش می کنند و با افرادی که در جامعه سعی می کنند ناامنی ایجاد کنند بدون مماشات برخورد خواهند کرد.

حجت الاسلام حسینی گفت: نیروی انتظامی تامین کننده امنیت در جامعه است و در خدمتگذاری به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در دیدار با فرمانده مرزبانی کردستان نیز ضمن تبریک این هفته، به مرزی و استراتژیک بودن استان اشاره کرد و  گفت: هر دو مجموعه قضایی و انتظامی درک صحیحی از وظایف خود دارند و هر دو به دنبال یک هدف و آن هم رضایتمندی مردم و حل مشکلات آن‌ها و ایجاد امنیت پایدار در استان کردستان هستند.

در ابتدای این جلسه سردار آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان به نقش دستگاه قضایی در توسعه امنیت پایدار در جامعه پرداخت و اظهار داشت: هماهنگی و هم افزایی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی موجبات امنیت و آسایش مردم را فراهم خواهد کرد.

در پایان این دیدارها لوح تقدیری به پاس تلاش‌های نیروهای پرتلاش و زحمتکش انتظامی از سوی رئیس کل دادگستری استان کردستان به سردار آزادی فرمانده انتظامی استان و سرهنگ سپهری فرمانده مرزبانی استان تقدیم شد.