خرم آباد - ایرنا - سومین تفاهم نامه همکاری استانی سازمان ملی بهره وری روز چهارشنبه پس از مازندران و یزد، در لرستان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این تفاهم‌نامه با هدف تحقق آرمان‌ها و اهداف چشم‌انداز ۱۴۰۴ جمهوری اسلامی ایران و دستیابی به سیاست‌های ارتقای سهم بهره‌وری در رشد اقتصادی کشور ،توسعه بهره‌وری و شاخص‌های آن در دستگاه‌های اجرایی، عمومی و اقتصادی منعقد شد.

این تفاهم نامه میان سازمان ملی بهره‌وری ایران به‌عنوان رکن اصلی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی ارتقای بهره‌وری کشور، استانداری لرستان به‌عنوان بالاترین رکن حاکمیتی، همسوکننده و هماهنگ‌کننده دستگاه‌های اجرایی استان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به‌عنوان ناظر و ارزیاب و دانشگاه لرستان به‌عنوان یکی از منابع علمی و پژوهشی موثر در رشد و توسعه استان منعقد شده است.

میرسامان ‌پیشوایی، رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران در حاشیه این  جلسه اعلام کرد: سهم رشد اقتصادی لرستان از محل بهره وری ۳.۵ درصد تعیین شده است و  سازمان بهره‌وری ایران در نظر دارد با برگزاری دوره‌های آموزشی در خصوص اجرای طرح‌ و آیین‌نامه‌های مرتبط با توسعه بهره‌وری، به تحقق این مهم کمک کند.

مدت این تفاهم نامه از زمان امضا چهار سال خواهد بود که با توافق طرفین قابل تمدید است.