اهواز - ایرنا - سرپرست معاونت فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۱۲ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ این استان ثبت شده است.

لاله صاحبی بزاز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات ، ثبت مشکلات راهها و شکایت رانندگان حمل و نقل عمومی درخصوص عدم پرداخت کرایه از جمله مواردی است که هم استانی ها در تماس با سامانه ۱۴۱ به آن اشاره کرده اند.

سرپرست معاونت فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: آگاهی از آخرین وضعیت راه‌های استان، شرایط راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ به آن‌ها دست یابند.

صاحبی بزاز یادآورشد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و شرایط آب و هوایی مردم پیش از اقدام به سفر وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ پیگیری کنند.

پایگاه گویای اطلاع رسانی ۱۴۱ به طور ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران ، رانندگان و شهروندان است.

با مراجعه به سایت www.iran۱۴۱.ir نیز می‌توان از آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها به صورت آنلاین با خبر شد.