شهرکرد- ایرنا- سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت افزایش سرانه ورزشی گفت: تکمیل و بهره‌برداری از ۳۱ طرح نیمه‌تمام ورزشی این استان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، موعود بنیادی‌فرد شامگاه دوشنبه در نشست هم‌اندیشی استاندار چهارمحال و بختیاری با روسای هیات‌های ورزشی استان و مدیران ورزش و جوانان شهرستان‌ها تاکید کرد: به‌همین منظور یک‌هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر رییس‌جمهور برای استان در این بخش مصوب شده است.

وی افزود: جذب سریع‌تر این اعتبارات می‌تواند به سرعت‌بخشی در روند افزایش و ارتقای شاخص‌های ورزش و جوانان استان کمک کند.

بنیادی‌فرد تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان هم‌اکنون تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام ورزش و جوانان را به‌عنوان اولویت کاری خود قرار داده‌ است.

وی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری ورزشکاران مطرحی دارد که در مسیر تعالی و پیشرفت ورزش استان در تلاش هستند.

بنیادی‌فرد اظهار داشت: روسای هیات‌های ورزشی استان و مدیران ورزش و جوانان شهرستان‌ها در این نشست نظرهای کارشناسی خود را درخصوص اعتلای ورزش استان به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی ارائه کردند.

رییس هیأت کاراته چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این استان از نظر فضاهای ورزشی به‌خصوص در شهرستان‌ها با کمبود و مشکل مواجه است.

زهرا مردانی تاکید کرد: بسیج سپاه استان برای تامین مکان‌های ورزشی بانوان همکاری خوبی با هیات‌های ورزشی دارند.

نماینده هیات‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری و رییس هیات کشتی نیز گفت: تشکیل و فعال شدن شورای‌عالی ورزش استان از نیازهای اساسی برای توسعه ورزش به‌شمار می‌رود.

جهانبخش سلیمیان تصریح کرد: حمایت جدی صنایع چهارمحال و بختیاری از ورزش استان می‌تواند به بهبود این بخش کمک کند.

به گزارش ایرنا، در این نشست روسای هیات‌های ورزشی استان و مدیران ورزش و جوانان شهرستان‌ها نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره ورزش ارائه کردند.

چهارمحال و بختیاری دارای نزدیک به 40 هزار ورزشکار است که تعدادی از این ورزشکاران در تیم‌های ملی رشته‌های مختلف عضویت دارند.