کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: برای بزرگترین پروژه آبی تفریحی و سرگرمی غرب کشور در شهر کرمانشاه ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و بزودی افتتاح می‌شود.

«محمدرضا سهیلی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه بسیار موفقیت آمیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلاتی که از طرف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پرداخت شده به مرحله اجرا در آمده است.

وی با بیان اینکه این پروژه در یک بازه زمانی ۱۸ ماهه اجرا شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید، گفت: این پروژه اولین پارک آبی کرمانشاه است که هدیه ای از طرف بخش خصوصی و دولت برای تفریحات و سرگرمی مردم شهر کرمانشاه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه افزود: حدود ۷۰ نفر از جوانان کرمانشاهی در این مجموعه که شامل پارک آبی، استخر، سونا و جکوزی، بدنسازی و سایر تفریحاتی که آن تعریف شده مشغول به کار می شوند.

به گزارش ایرنا، افتتاح این مجموعه تفریحی در استان کرمانشاه که یکی از مقاصد مهم برای گردشگران داخلی و خارجی در غرب کشور به شمار می رود نقش مهمی در جذب گردشگر در این استان خواهد داشت.

حدود یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان در شهر کرمانشاه سکونت دارند.