تهران- ایرنا- تیم فوتبال رئال مادرید با برتری در هفته دهم لالیگای اسپانیا جایگاه خود را در صدر جدول تثبت کرد.

به گزارش ایرنا، شب دوم از هفته دهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲  با جدال تیم‌های رئال مادرید و الچه به پایان رسید.

شاگردان آنجلوتی که از ۹ بازی گذشته ۲۵ امتیاز کسب کرده بودند در صورت برتری در این دیدار فاصله امتیازی خود را با بارسلونا به ۶ امتیاز رسانده و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت می‌کردند. 

الچه نیز از دیدارهای قبلی خود تنها ۳ امتیاز کسب کرده بود و در قعر جدول ۲۰ تیمی لالیگا قرار داشت، الچه خیلی زود و در دقیقه ۱۱ توسط فدریکو والورده دروازه خود را باز شده دید تا کهشانی‌ها از همان ابتدا قدرت خود را به حریف دیکته کنند. 

میزبان انتهای جدولی که نمی‌خواست در خانه در حسرت دهمین بازی بدون برد خود باقی بماند سعی در کنترل بازی و رسیدن به دروازه شاگردان آنجلوتی را داشت اما در این امر ناکام ماند چراکه بازهم رئالی‌ها توسط کریم بنزما و مارکو آسنسیو در دقایق ۷۵ و ۸۶ به گل رسیدند تا کهکشانی‌ها با نتیجه ۳ بر صفر برنده این دیدار باشند.  

این بازی ۳ گل دیگر هم برای رئال داشت که از سوی کمک‌داور ویدوئی رد شد. 

الچه که ۱۳ بازی متوالی برابر شاگردان آنجلوتی پیروز نشده بود، این بار هم ناکام ماند تا این عدد به ۱۴ برسد. در ادامه بازی‌های این هفته پنجشنبه‌شب بارسلونا در خانه پذیرای ویارئال است، در حال حاضر شاگردان ژاوی با یک بازی کمتر و با اختلاف ۶ امتیاز نسبت با رئال مادرید در رده دوم جدول جای دارند.