اصفهان- ایرنا -معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: دشمن ما را در بحران قرار می دهد تا سرعت خدمت رسانی دولت را کاهش دهند اما باهمت و اعتماد مردم کشور در ریل پیشرفت با سرعت به پیش می رود.

به گزارش ایرنا، محمدرضاجان‌نثاری روز پنجشنبه در جریان پانزدهمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان به سمیرم در جمع نخبگان این شهرستان، اظهار داشت: دشمن با قوت در حال عملیات روانی علیه مردم ماست از این رو بایستی مراقب باشیم در تله ناامیدی و یأس  نیافتیم.

وی ادامه داد: سرمایه اجتماعی بالاترین دارایی ما در نظام جمهوری اسلامی ایران است که امروز دشمن به این سمت نشانه رفته؛ حال وظیفه ماست که با همت و همکاری جمعی دشمن را مایوس کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تاکید بر عدالت محوری در جامعه، افزود: مردم شهرستان سمیرم به گردن انقلاب حق دارند و حقشان ادا نشده ما این موضوع را می پذیریم اما تلاش دولت سیزدهم در راستای کاهش مشکلات است و با صراحت می گوییم که امروز دولت بر مشکلات فائق آمده چرا که اگر موفق نبودیم، بحران های اخیر در کشور به پا نمی شد.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد:  دغدغه های مردم در این دولت شنیده شده است و در راستای رفع مشکلات تلاش می شود چرا که روح انقلابی در مردم ما متبلور است و وظیفه ما کاهش دغدغه های این مردم فهیم و باوفاست.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های عظیمی در سفرهای شهرستانی استاندار اتفاق می افتد، بیان کرد: فرماندار شهرستان مربوطه از چند ماه قبل از سفر در جلسات منظمی حضور می یابد و مشکلات شهرستان را دسته بندی و در نهایت تبدیل به پیش طرح می کنند تا در شورای اداری مشترک شهرستان و استان مطرح و مصوب شوند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: این قدم ها در دولت مردمی آیت الله  رییسی، توسط خادمان مردم برداشته می شود اما به ثمر رسیدن مصوبات همت و پیگیری مسوولان و مردم شهرستان را می طلبد.
وی اظهار داشت: نگاه ما این است که مشکلات شهرستان های استان را رفع کنیم نه اینکه فقط بر مشکلات و نحوه ایجاد آنها تمرکز داشته باشیم.

جان‌نثاری گفت: کشور ما بیش از ۴۰ سال است که مورد تحریم آمریکا و سایر کشورهای غربی قرار گرفته اما معطل نمانده ایم؛ اما در مقابل از زمانی که روسیه گاز را برای یک سری از کشورها تحریم کرد، این کشورها به تکاپو و مشکلات فراوانی افتاده اند.

وی با اشاره به مشارکت آحاد جامعه و احزاب در تصمیم گیری های استان و شهرستان ها، بیان کرد: طرف مشورت فرمانداران باید نیروهای متخصص و دلسوز باشند نباید یک عنوان محدود داشته باشیم و فرماندار در یک شهرستان برای همه مردم و اقشار است و بایستی از افراد سالم، صالح، انقلابی و دلسوز نظام کمک و مشورت بگیرد.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در پایان باتوجه به دغدغه مردم این شهرستان در امور کشاورزی تشکیل جلسه ای با حضور مدیران و نمایندگان شهرستان و استان در این خصوص را ضروری دانست.

به گزارش ایرنا،  استاندار اصفهان به همراه معاونان و هیات همراه صبح امروز وارد شهرستان سمیرم شد.
بازدید از کمپ عشایری ارژنگ شهر فتح آباد، صنایع دستی بافته های داری، سردخانه و سورتینگ سیب، پروژه جاده سمیرم_یاسوج، ملاقات مردمی و دیدار با خانواده شهدا بخشی از برنامه های دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در شهرستان سمیرم است.