کرمانشاه - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از جهاد تبیین مقام معظم رهبری به عنوان اصلی بنیادین یاد کرد و گفت: در مقابل امپراطوری گسترده تبلیغات دنیا باید از جهاد تبیین به عنوان حرکتی مدیریت شده و اساسی بهرمند شویم تا نسل جوان و نوجوان در جریان برنامه‌های گسترده و عظیم انقلاب قرار گیرند.

به گزارش ایرنا؛ آیت الله «مصطفی علما» روز یکشنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران اربعین، از بیداری و توجیه نسل جوان به عنوان اصلی ترین تراز انقلاب یاد کرد و افزود: باید اینگونه جلسات در محیط دانشگاهی و دبیرستانی برگزار شود و غفلت از این مهم موجب خسران است.

وی تصریح کرد: نباید اکتفا به همین جلسات کرد و ضرورت دارد، به صورت همه جانبه اعتقادات عمیق مردم و باورهای دینی آنان را برای نسل جوان تشریح کنیم تا نسل جوانان بدانند مردم نسبت به اعتقادات خود بسیار حساس هستند.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه اظهار داشت: به رغم این که برخی جوانان ما نخبه و با هوش هستند اما خیلی از رخداد های انقلاب را نمی دانند و از مو قعیت کشور در گذشته بی خبر هستند و در جریان نیستند، که این کشور در رژیم گذشته هیچ اراده ای برای مدیریت خود نداشت و زمام امور دست خارجی ها بود، لذا باید از مواهب تبیین استفاده کنیم و نسبت به تنویر افکار عمومی خصوصاً جوانان اهتمام ویژه داشته باشیم.

باید تمام وجود مسوولان خدمت به مردم باشد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین در دیدار معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: باید تمام فلسفه وجودی مسوولان خدمت به مردم باشد.

آیت الله علماء، بر ضرورت رفع مشکلات مردم خصوصاً مناطق حاشیه نشین تأکید کرد و با قدردانی از تلاش های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار داشت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند لذا خدمت به آنان از بالاترین کارهایی مدیران اجرایی می تواند باشد.