تهران - ایرنا - معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به موضوع اغتشاشات و حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت: هجمه‌های دشمن به کشور و زنان بسیار وسیع و با تمام قوا انجام شده است و متاسفانه تلاش شده که چهره مشوه (زشت) و غیرواقعی از زن ایرانی به جهان مخابره شود.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، زنان در جامعه ایران در حوزه‌های مختلف فعالیت و نقش تاثیرگذارتری دارند اما رسانه‌های معاند و دشمنان کشور به دنبال وارونه کردن این مهم هستند. در این راستا معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به دنبال بررسی و آسیب‌شناسی اغتشاشات و حوادث اخیر با محوریت موضوع زنان اولین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری رسانه را به ریاست انسیه خزعلی و با حضور جمعی از اساتید برتر رسانه برگزار کرد.

خزعلی در این شورا با اشاره به اقدامات معاونت امور زنان اظهار داشت: در سال گذشته شاهد بودیم که بسیاری از بانوان در مسئولیت‌های مهم و سیاست‌گذاری‌های کلان از جانب رییس جمهوری منصوب شدند.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: در بسیاری از سفرهای استانی به صورت وسیعی با بدنه مردم و مناطق محروم ارتباط گرفته و نیازها شناسایی شد و در بسیاری از موارد پیگیری و اعتباراتی برای استان‌ها در نظر گرفته شده است.

خزعلی تصریح کرد: با وجود این همه تلاش که در سال گذشته انجام شد در بخش رسانه قوت لازم وجود نداشته و صدای زنان و فعالیت‌های آنها به قدر کافی رسا نبوده است.

معاون رییس جمهوری با اشاره به اهمیت نقش رسانه، اظهار داشت: نیاز است با همراهی رسانه‌ها تصویرسازی و تبلیغات صحیح از فعالیت زنان در سطح ملی و بین‌الملل منعکس شود.

خزعلی تاکید کرد: همچنین با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب نیاز است در مسئولیت خود جهاد تبیین و روشنگری انجام و حرکات دشمن خنثی شود.

در ادامه شورای عالی سیاست‌گذاری ابعاد اغتشاشات و حوادث اخیر، نقش فضای مجازی، ارائه الگو متعادل زن در جامعه، تعریف استاندارد مناسب از حجاب، آگاهی بخشی، شبهات و چالش‌های حوزه زنان و تدوین تصویر جامع زنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.