پاکدشت - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در سفر به شهرستان پاکدشت و در راستای تکریم و رفع مشکلات و نیاز خانواده‌های شهدا و ایثارگران با حضور در میز خدمت در دیدارهای خصوصی به صورت مستقیم پاسخگوی سئوالات و درخواست‌های ایثارگران بود.

به گزارش شامگاه سه شنبه ایثار شهرستان‌ها، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در سفر به شهرستان پاکدشت با حضور در مزار شهدای گمنام در مصلی این شهرستان با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وی در ادامه سفر به شهرستان پاکدشت با حضور در میز خدمت بنیاد این شهرستان در دیدارهای خصوصی به صورت مستقیم پاسخگوی سئوالات و درخواست های ایثارگران بود.

در این دیدارها که با حضور مهرداد حسنجانی معاون تعاون و امور اجتماعی، آزمان کادری سرپرست حوزه مدیرکل و مهدی کعبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت برگزار شد، ایثارگران درخواست های خود را مطرح و اقدامات  لازم در این خصوص صورت گرفت.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران سپس با حضور در بیت معظم شهیدان والامقام «اسدالله و مسعود پازوکی» و «حسن و مجتبی هداوند میرزایی» از شهدای دوران دفاع مقدس با خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

مرتضوی در این دیدارها با ابلاغ سلام و تحیات معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده شهیدان، با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناخت جوانان با زندگی و اهداف شهدا از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم به شمار می رود گفت: پدران و مادران شهدا تاریخ زنده و جاودان انقلاب هستند و باید از حضور آنها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درس گرفت و بهره مند شد.

وی همچنین بر اجرای صحیح و پیوسته طرح سپاس از ایثارگران و والدین معظم شهیدان تاکید کرد.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه و محسن اردستانی فرماندار شهرستان پاکدشت در این دیدارها  مدیرکل بنیاد شهرستان‌های تهران را همراهی کردند.

پاکدشت در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۴۴۰ شهید و یکهزار و ۱۰۰ جانبار تقدیم اسلام کرده است.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.