بوشهر - ایرنا- دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر گفت: ۹ نمایش صحنه ای و خیابانی برای شرکت در مرحله استانی این دوره از جشنواره تئاتر بسیج این استان انتخاب شدند.

محمد مظفری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: هیات انتخاب، پس از بررسی آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، ۹ اثر نمایشی را برای شرکت در سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر معرفی کردند که از ۱۵ تا ۱۸ آبان در شهر بوشهر اجرا می‌شوند.

وی عنوان کرد: نمایش های "سمری" به کارگردانی غلامرضا احمدی، "کوسه" محمد علی سلحشور ، "روایتی ناتمام" عبدالکریم محمودی و "اوزال الیزه" کاظم ارجمند نیا از بوشهر، "روایتی از جنس درد" یونس رازقی پور از اهرم، "خنحرهای خونین" عباس منتظری از خارگ، "الا مرد" محمد فخرایی از دیر آثار راهیافته به سیزدهمین جشنواره تئاتر استان بوشهر در بخش صحنه‌ای هستند.

مظفری اضافه کرد: همچنین در بخش خیابانی نیز نمایش های "صبر" به کارگردانی مارال ایزدبخش و "حاج قاسم"  زهرا اسلامی به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند.

دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر یادآور شد: محمد ابراهیم زاده مطلق، جهانشیر یاراحمدی و اشرف سلطانی نیا اعضای هیات انتخاب جشنواره هستند.

وی اعلام کرد: در پایان مرحله استانی جشنواره یک نمایش صحنه ای و یک خیابانی به مرحله کشوری این دوره از جشنواره راه می‌یابند.

سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر ۱۵ تا ۱۸ آبان در شهر بوشهر برگزار خواهد شد