ارومیه - ایرنا - معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: در تداوم اجرای برنامه‌های فرهنگی، سینما دانشجو در این دانشگاه راه‌اندازی شد.

محمد حسین جوادی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به راه اندازی سینما دانشجو در خوابگاه پسران، اظهار کرد: طی هفته‌های آینده سینما دانشجوی خوابگاه دختران نیز راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: هر هفته پنجشنبه شب یک فیلم خارجی یا ایرانی به پیشنهاد دانشجویان و تایید حوزه فرهنگی دانشگاه در این سینما نمایش داده می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ارومیه راه اندازی این سینما دانشجو را فرصتی مناسب برای فرهنگ سازی دانست و اضافه کرد: در همین فرصت ایجاد شده می‌توان با پخش فیلم‌های ارزشی و فرهنگی، دانشجویان عزیز را با آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس آشنا کرد.

وی ادامه داد: با بازخوردی که از نظرات دانشجوییان داشتیم، پیش بینی می‌شود دانشجویان عزیز استقبال مناسبی از این برنامه فرهنگی داشته باشند.

جوادی همچنین به برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم در حاشیه اکران فیلم در سینما داشنجو اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه‌های جدید فرهنگی در دانشگاه ارومیه ادامه دار خواهد بود.