شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با تسلیت شهادت جمعی از زائران حرم شاهچراغ در شیراز گفت: اقدامات تروریستی نظیر حمله به مردم در حرم شاهچراغ از سوی دشمنان، مردم کشور بیدارتر می‌کند و مردم به نیت شوم دشمن پی می‌برند و دشمن با اقدام تروریستی نمی‌تواند به اهداف شوم خود برسد.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اقدام تروریستی حمله به زائران در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد و افزود: دیروز حادثه تلخی در حرم مقدس شاهچراغ شیراز رخ داد و ترویست‌های روسیاه و کوردل، جمعی از نمازگزاران بی‌گناه کشور را به رگبار بستند و از این طریق خواستند انتقام مبارزات سردار حاج قاسم سلیمانی را از مردم کشور بگیرند.

وی ادامه داد: این در حالی است که مردم با بصیرت در صحنه هستند و با حضور خود اقدامات، تروریستی را محکوم می‌کنند و نمی‌گذارند دشمنان انقلاب اسلامی ایران به اهداف شوم خود برسد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:این اتفاقات مردم را نسبت به اهداف شوم دشمنان بیدارتر می‌کند و مردم به نیت شوم دشمنان پی‌ می‌برند هر چند از فضایی که ایجاد شده همه مردم ناراحت هستند.

حیدری با بیان اینکه خون مقدس شهیدان مردم کشور را بیدارتر و انسجام آنها را بیشتر می‌کند، افزود: اقدامات تروریستی ذات واقعی و وابستگی تروریست‌ها به استکبار جهانی را ثابت می‌کند.

به گزارش ایرنا، غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسوولان استان فارس، ۱۹ نفر را مجروح کرد.