به گزارش جمعه شب ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی قریشی دربازدید از میزخدمت اداره کل تامین اجتماعی قم در نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی بانوان استان افزود: برپایی میزهای خدمت برای پاسخگویی و حل مشکل، رضایتمندی گسترده مردمی را در پی خواهد داشت.
وی با تقدیر از اقدامات اداره کل تامین اجتماعی استان در ارائه خدمات بصورت غیرحضوری به مردم، خواستار گسترش آن شد و گفت: گسترش خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی قم نمونه ای از خدمت جهادی مدیران و خدمتگزاران مردم در دولت سیزدهم است و می تواند الگوی مناسبی برای سایر سازمانها و ادارات باشد.
وی افزود: تامین اجتماعی قم با زیر پوشش داشتن بیش از ۶۳ درصد جمعیت استان توانسته گام های خوبی در خدمت به مردم و قشر کم برخوردار بردارد.
قریشی برپایی میز خدمت جهادی اداره کل تامین اجتماعی قم در نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی بانوان استان را فرصتی مناسب برای دیدارهای چهره به چهره مدیران این دستگاه خدمت رسان با مردم و همچنین پاسخ به سئوالات آنان و ارائه مشاوره های تخصصی توسط کارشناسان دانست.
به گزارش ایرنا ، نمایشگاه توانمندیهای بانوان قم با حضور ۲۵۰ تولیدکننده، از روز سوم آبانماه در محل دایمی نمایشگاههای این استان برپا شد و تا امروز جمعه ادامه یافت.
در این نمایشگاه، بانوان در حوزههایی از جمله دانشبنیان، محصولات غذایی، صنایعدستی، پوشاک، لوازمآرایشی و بهداشتی محصولات خود را عرضه کردند.
همچنین در این نمایشگاه دستگاههایی که خدماتی در حوزه اشتغال برای بانوان دارند از جمله بیمه و مالیات حضور پیدا کردند و بانوان با روند این مسایل آشنا شدند.