زنجا ن- ایرنا - نایب رییس هیات بوکس استان زنجان گفت: ۲ ملی پوش زنجانی به مسابقات قهرمانی بوکس آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی کشور اردن در شهر اَمان، اعزام شدند.

امیرحسین صالحی زنجانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محمد کمالی در وزن ۶۰ کیلوگرم و طوفان شریفی در وزن ۹۲ کیلوگرم عضو تیم ملی بوکس کشور هستند که امروز به همراه دیگر اعضای تیم ملی ۱۲ نفره ایران برای شرکت در این رقابت‌ها اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این اولین بار است که از زنجان ۲ ملی پوش به مسابقات آسیایی اعزام می شوند یادآورشد: محمد کمالی به عنوان جایگزین دانیال شه‌بخش که اولین مدال آور جهانی در رشته بوکس پس از ۸۰ سال برای کشورمان بود، به این مسابقات اعزام شد. 

صالحی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی بوکس آسیا ۲۰۲۲  از ۱۰ تا ۲۱ آبان ماه جاری در شهر امان کشور اردن برگزار خواهد شد که تیم ملی بزرگسالان کشور با ۱۲ ورزشکار و پنج مربی و سرپرست راهی این رقابتها شدند.

 نایب رییس هیات بوکس استان زنجان سطح آمادگی و توانمندی بوکسورهای اعزامی از زنجان را خوب ارزیابی کرد و با آرزوی موفقیت برای تیم اعزامی به مسابقات گفت: هم اکنون حدود یک هزار ورزشکار زنجانی در رشته بوکس فعالیت می‌کنند.