رشت - ایرنا - رئیس هیات بوکس گیلان گفت: اردوی تیم ملی نونهالان کشور که در این استان برپا شده زیرنظر سینا بلانش سرمربی گیلانی این تیم دنبال می‌شود.

بابک بردبار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور که با حضور ۲۵ بوکسور از استان‌های مختلف کشور در شهرستان لنگرود برپا شده، زیرنظر سینا بلانش یکی از قهرمانان اسبق و از مربیان باسابقه گیلان در حال پیگیری است.

وی افزود: بوکسورهای حاضر در این اردو تا روز ۱۵ آبان‌ماه جاری زیرنظر کادرفنی این تیم مراحل آماده‌سازی خود را دنبال می‌کنند تا نفرات برتر تیم ملی بوکس نونهالان انتخاب شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه محمدجواد ابراهیمی شاد و آرین نظاموندچگینی ۲ بوکسور نونهال زبده گیلانی در این اردو درخشش خوبی داشته و از نفرات اصلی تیم ملی بوکس نونهالان کشور برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا بشمار می‌روند.

رئیس هیات بوکس گیلان اضافه کرد: تیم ملی بوکس نونهالان کشور خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا که حدود ۲ ماه دیگر در سلیمانیه عراق برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

بردبار خاطرنشان کرد: پیش از این قرار بود رقابت‌های بوکس نونهالان قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان برگزار شود که از سوی مسئولان برگزاری، میزبانی این رقابت‌ها تغییر یافت و در سلیمانیه عراق برگزار می‌شود.