ساری-ایرنا- استاندار مازندران با بیان این که باتمام وجود و توان برای گره‌گشایی از مشکلات مردم تلاش خواهیم کرد،گفت: مدیران استان باید تقاضاهای به حق و در چارچوب قانون شهروندان مازندرانی را بررسی و حل کنند و در صورتی که کارشکنی در مسیر خدمت به مردم ایجاد شد باید مدیر مربوطه در پیشگاه قانون پاسخگوی عملکردش باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی‌پور روز سه‌شنبه در حاشیه ملاقات عمومی با اقشار مردم در سالن جلسات استانداری مازندران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برقراری ارتباط و دیدار مستقیم و چهره به چهره با اقشار مردم باهدف بررسی و رفع مشکلات موردی آنان در اولویت مدیران ارشد مازندران قرار دارد.

وی ادامه داد:  امروز در کنار دیدار این مردم شریف با مسوولان ارشد مازندران ، در فرمانداری‌ها هم مدیران شهرستانی به صورت موردی به مطالبات شهروندان پاسخ دادند.

استاندار مازندران بیان کرد: بررسی مشکلات موردی شهروندان جزو برنامه و اولویت‌های اساسی مسوولان در مازندران است که به طور حتم برگزاری نشست‌های از این دست در استان تداوم خواهد یافت.

حسینی پور با بیان این که حضور در بطن جامعه و دیدار مستقیم با مردم جزو رسالت‌های ذاتی دولت مردمی سیزدهم است، گفت: باید در اتاق تمامی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و ستادی در مازندران به روی مردم باز باشد و با دست سخاوتمند از ولی نعمتان این نظام مقدس پذیرایی شود.

وی ادامه داد: به طور حتم با پیگیری و رفع مشکلات شهروندان، آحاد مردم همانند گذشته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمتگزاران خود دلگرم خواهند شد.

به گزارش ایرنا، استاندار مازندران امروز سه‌شنبه جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان را به سالن جلسات استانداری کشاند تا پای درد دل مردم بنشینند و مشکلات آنها را پیگیری و حل کنند.

این دیدار چهره به چهره در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم استان و ارائه خدمات مشاوره‌ای، پاسخگویی و پیگیری مشکلات آنان در راستای تاکیدات آیت الله رئیسی رئیس جمهور، برنامه‌ریزی شده بود.

شهروندان بعد از دریافت دستور از استاندار، توسط اداره کل بازرسی استانداری کد عددی پیگیری مطالبات دریافت کردند و بسته به نوع درخواستشان تا حصول نتیجه مطالبات آنان پیگیری خواهد شد.