رشت - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان از دستگیری قاتل ۲۷ ساله در شهرستان رودسر که پس از قتل مادر و مضروب کردن پدر، برادر و یکی از همسایگان متواری و مرتکب قتل یک شهروند دیگر نیز شده بود، در کمتر از یک ساعت بعد از وقوع حادثه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس به نقل از سرهنگ مجید رسول زاده فرساد، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در منطقه رامدشت شهر رودسر، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ امام به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل مشخص شد پسری ۲۷ ساله با قتل مادر و مضروب کردن پدر، برادر و یکی از همسایگان به وسیله داس، قمه و چاقو از محل متواری شده است، اظهار داشت: مصدومان توسط یگان‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند، ضمن اینکه دستگیری قاتل بلافاصله در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: متهم پس از متواری شدن در یکی از خیابان‌های شهر رودسر، یک شهروند ۴۹ ساله را نیز با آلات قتاله همراه خود به قتل رسانده و از محل متواری شده بود.

وی با اشاره به اقدام فوری پلیس شهرستان رودسر و شناسایی مخفیگاه متهم پس از یکساعت از وقوع قتل در یکی از روستاهای شهرستان افزود: قاتل پس از هجوم به سمت ماموران با شلیک مستقیم به پا مجروح، دستگیر و با تمهیدات امنیتی به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ رسول‌زاده فرساد در پایان با اشاره به اینکه علت و انگیزه قاتل از ارتکاب قتل در حال بررسی است از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.