کرج - ایرنا - استاندار البرز با تاکید بر اینکه باید بسترهای نشاط، سرگرمی و تفریح مردم فراهم شود، گفت: دستگاه های متولی در تمام شهرستان های تابعه البرز مکلف به برپایی جشنواره های شاد برای مردم هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز افزود: باید تمام دستگاه ها با درک درست از اقدامات قرارگاهی در کمترین زمان ممکن، اقدامات لازم را انجام دهند.
وی ادامه داد: مصوبات و دستوراتی که در قالب این قرارگاه و همچنین میزهای خدمت ذیل آن اتخاذ می شود، از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که تاثیر بسزایی در توانمندسازی مردم در محله های کم برخوردار دارد.
عبداللهی گفت: حتی کوچکترین اقدام مدیران در محله های هدف می تواند موجب رضایتمندی باشد به این دلیل که در گذشته اهمیت ویژه ای به این نقاط معطوف نبوده است.
وی افزود: جبران عقب ماندگی ها و ایجاد بسترهای رفاه، تفریح و آسایش مردم و از سوی دیگر برنامه ریزی های ویژه ای از جمله اشتغال، جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر، رسیدگی به زنان سرپرست خانوار و در مجموع، توانمندسازی محله ها را در دستور کار قرار داده ایم.
استاندار البرز گفت: راه اندازی نهضت ساخت اماکن ورزشی طی مشارکت دولت و خیرین نیز از جمله اهدافی است که بخصوص در ۶۶ محله هدف، دنبال می کنیم.
وی افزود: آموزش و پرورش استان البرز باید مدارسی را برای ورزش خانواده ها و بویژه بانوان معرفی کند تا در روزهای تعطیل و خارج از ساعات حضور دانش آموزان در اختیار مردم قرار گیرد.

فعالیت قرارگاه اجتماعی  البرز در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب  بهمن ماه سال گذشته در این استان آغاز شد که با رسالت  این قرارگاه  مقابله با آسیب های اجتماعی است.