مشهد- ایرنا- مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان پایگاه مشهد گفت: پروازهای مشهد به یزد و تهران شرکت آسمان به دلیل تاخیر در ورود، با دیر شدن روبرو شد و پرواز مشهد به زاهدان نیز باطل اعلام شد.

یاسر حوتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته پرواز این شرکت از عسلویه به مقصد تهران به دلیل نقص فنی با تاخیر مواجه شد که این علت، زمان برنامه ای پرواز امروز مشهد به یزد را به مدت سه ساعت جابجا کرد.

وی اضافه کرد: پرواز مشهد به یزد این شرکت قرار بود ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز انجام شود که با تاخیر پیش آمده در ورود، در ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه پرواز انجام شد.

حوتی خاطرنشان کرد: پرواز مشهد به تهران نیز که قرار بود ساعت ۱۲ ظهر انجام شود، به دلیل تاخیر در ورود حدود ساعت ۱۶ عصر انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین پرواز مشهد به زاهدان که قرار بود ساعت ۱۹ امروز انجام شود به دلیل نقص فنی باطل اعلام شد و این تغییرات به مسافران از طریق ارسال پیامک اطلاع‌رسانی شد.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که پیش از شیوع کرونا به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شود.