ارومیه - ایرنا - فرماندار ارومیه گفت: جوانان و نوجوانان انقلابی امروز همرا با دیگر اقشار با حضور در آیین راهپیمایی ۱۳ آبان، حمایت قاطع خود را از انقلاب اسلامی اعلام کردند.

غلامحسین عماری روز جمعه در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن قدردانی از بصیرت مردم در مقابل خسیسه و توطئه‌های دشمنان اظهار کرد: مردم ارومیه همیشه پای صحنه‌های انقلاب بوده و امروز نیز نشان دادن در مقابل توطئه‌های اخیر دشمنان و جنگ رسانه‌ای و روانی استکبار جهانی ایستاده‌اند.
وی افزود: حضور آحاد مردم انقلابی و جوانان پای کار در مسیر میدان ولایت فقیه تا مصلای ارومیه نشان از مسیریابی درست آنهاست که معنی و مفهوم انقلاب را در این مسیر به کل جهان مخابره کردند.
فرماندار ارومیه یوم الله ۱۳ آبان را روز برچیدن توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: مردم انقلابی ارومیه همراه با ملت سرافراز ایران اسلامی همیشه پای صحنه‌های ایثار و شهادت هستند و با حضور خود در مناسبت‌های مختلف توطئه دشمن را خنثی و با آرمان‌های انقلاب اسلامی عقد اخوت می‌بندند.

جهاد تبیین وظیفه مسوولان در این ایام است

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: جهاد تبیین وظیفه مسوولان است تا دانش آموزان ایران اسلامی را با تاریخ پر فراز و نشیب و با افتخار ایران اسلامی آشنا کنند.
جواد جنگی روز جمعه  در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز روز بصیرت و دانایی است و مادام که خون انقلاب در رگ های مردم جاریست دشمنان نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند.
وی اظهار کرد: دانش اموزان باید با تحصیل و تهذیب بتوانند در مسیر انقلاب اسلامی گام بردارند.
جنگی از معلمان خواست تا در سنگرهای خود محکم و پایدار ایستادگی کرده و دانش آموزان را به سمت حیات طیبه رهنمون شوند.

حضور پرشور مردم توطئه دشمن را خنثی می‌کند 

مدیرکل کمیته امداد امام آذربایجان غربی نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مثل سنوات گذشته و در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب امسال هم مردم پرشور در این راهپیمایی حضور یافتند و به برکت این مراسم افرادیکه از قطار انقلاب پیاده شدند مشخص می‌شوند.

سهندی تاکید کرد: در راستای تحقق شعار مرگ بر آمریکا باید خدمات بهتری به مردم ارائه و سعی کرد رضایت آنان را بیش از گذشته جلب کرده ‌که کمیته امداد در این راستا توانسته گام‌های موفقی بردارد.

وی اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های اعتباری باید سعی در جلب مشارکت‌ها کرد و ما با جمع کردن ۳۸۰ میلیارد تومان در ۷ ماهه نسبت به سال قبل با ۵۰ درصد رشد جلب مشارکت‌های مردمی مواجه شدیم که خبر خوبی برای خدمات رسانی به جامعه هدف است.

حضور مردم باعث فخر و مباهات است

عضو شورای شهر ارومیه نیز در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان ارومیه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: حضور مردم باعث فخر و مباهات است و بسیار مطلوب بود.
توماچ وحید افشار با گرامیداشت یاد و خاطره امام جمعه فقید ارومیه که تصاویر وی بر روی برخی پلاکاردها بود، افزود: وی یک نماد و سمبل مبارزه با استکبار جهانی و تروریسم بود و امروز همه اینها به سرکردگی استکبار علیه نظام وارد کار شده و جای این نمادهای مبارزه خالی است.
وی با بیان اینکه الگو سازی برای جوانان این مرز و بوم وظیفه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی جامعه است، گفت: برای اینکه جوانان ما بتوانند برای خود آینده‌ای ترسیم کنند بخشی از آن به وسیله الگوها رقم می‌خورد و  باید به آنان کمک کرد.
به گفته وی، وقتی شخصیت شهدا مثل شهید باکری در جامعه تبیین می‌شود جوانان دوست دارند مثل ایشان زندگی کنند.
این عضو شورا  گفت: آقای حسنی یک الگو و عامل اعتماد به نفس برای جوانان این مرز و بوم بود که به رغم اینکه منزل ایشان در ۲۰ کیلومتری شهر ارومیه و در یک روستا بود با رفع محدودیت‌ها وارد عرصه شدند و به جوانان نشان دادند که می‌شود بر مشکلات و محدودیت‌ها غالب شد و در عرصه دفاع از انقلاب پای نظام بود.

خدمت رسانی بی منت مصداق بارز استکبار ستیزی است 

شهردار ارومیه نیز با بیان اینکه مسوولان باید عملا به مردم وجهه مردمی بودن نظام را اثبات کنند، گفت: خدمت رسانی بی منت و سریع مصداق بارز استکبار ستیزی است و باید ظرفیت اجتماعی و اعتماد عمومی را با ارائه خدمات مطلوب افزایش داد.
مهدیزاده با قدردانی از حضور پر شور مردمی در یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۱ افزود: این روز دارای اهمیت خاصی بود چرا که دشمنان از ماه‌های قبل طراحی‌های خاصی برای کمرنگ کردن حضور مردم با ایجاد اغتشاشات اخیر داشتند که این نقشه‌ها نقش برآب شد.  
وی با بیان اینکه مردم همیشه باید بیدار و با بصیرت حرکت کنند، ادامه داد: با توجه‌ به برون رفت حاصله باید بدانیم که این اغتشاشگران هدفمند حرکت می‌کنند و نباید فریب آنان را خورد.