پردیس - ایرنا - امام جمعه شهر پردیس گفت: شهید آرمان علی‌وردی، شهیدی در تراز جوان مومن و انقلابی که دشمن را حسرت به دل گذاشت و شهید حججی اغتشاشات است که شهادت مظلومانه وی به دست داعشی ها برای مرم ایران موج آفرینی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پردیس در یوم الله ۱۳ آبان در جمع نماز گزاران، اظهارداشت: حادثه بسیار غم‌انگیز شهادت مظلومانه و غریبانه طلبه بسیجی، شهید آرمان علی‌وردی دل‌های مردم خداجوی میهن عزیزمان را جریحه‌دار کرد.
وی با بیان اینکه ۱۳ آبان تجسم شرارت‌های آمریکای ضعیف و صف‌آرائی دانش آموزان بصیر و انقلابی است، خاطرنشان کرد: سیزده آبان به‌دلیل پوشش سه مقطع خاص و سه حادثه مهم تاریخی در حماسه استکبارستیزی ملت با بصیرت ایران اسلامی در سال‌های ۴۳، ۵۷ و ۵۸ از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.
امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به منویات مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان ، اظهار داشت: دولتمردان هم در این زمینه وظایف سنگینی دارند و دستگاه‌های مختلف از جمله وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، بهداشت، ارشاد، وزارتخانه‌های اقتصادی، معاونت علمی ریاست جمهوری به وظایف خود با جدیت عمل کنند و مشکلات مردم را نیز مسئولین محترم حل و فصل کنند.
حسینی گفت: یکی از مطالبات مردم از دستگاه های قضائی و امنیتی و اطلاعاتی این است که آن دسته از افرادی که مزدور آمریکا و اسرائیل هستند و با پولهای عربی به جان ملت ایران افتاده و نا امنی ایجاد می کنند و جوان و بسیجی و نیروی انتظامی ونظامی را به شهادت می رسانند را سریعا به سزای اعمال ننگین خود برسانند .
امام جمعه پردیس تاکید کرد: آمریکا در تلاش است با توجه به اغتشاشات ایجاد شده در ایران، نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان را از منطقه قفقاز غافل کند تا با خیال آسوده‌تری به اجرایی‌شدن نقشه‌های خود بپردازد.
وی ادامه  داد: بعد از آن همه تلاش آمریکایی‌ها برای شعله‌ورتر کردن اغتشاشات در ایران، اما با صبر اسلامیِ نظام پس از ۴۵ روز سبب شده که آتش فتنه‌انگیزی‌ها فروکش کرده و سره از ناسره مشخص و دست پیدا و پنهان دشمنان نظام هویدا شود؛ حالا آمریکا با تنفس مصنوعی به‌دنبال جلوگیری از مرگ اغتشاشات است.
خطیب جمعه پردیس خاطرنشان کرد: غربی‌ها بدانند که ایران قوی از چنگ و دندان‌های بی‌ریشه و پوسیده شما ترسی ندارد و زیاده‌خواهی‌ها و یاوه‌گویی‌های شما را دانش آموزان با علم، دانش ، غیرت، ولایت‌مداری و با فتح قله‌های پیشرفت و با مشت‌های گره کرده خواهند داد و دندانهای شما را در دهانتان خرد خواهند کرد.
شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایخت قرار دارد.