شهرری - ایرنا - اتاق اصناف شهرستان ری اعلام کرد: حدود ۱۳ تُن آلایش دامی غیرمجاز (بدون هویت و فاقد مدارک) از یک سردخانه این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان ری، این کشف پیرو گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، بازرسان بخشداری، کارشناسان دامپزشکی، ناظران شبکه بهداشت و نماینده اتحادیه واحد صنفی سردخانه های شهرستان ری صورت گرفت.

براساس این گزارش، در این گشت مشترک یکهزار و ۳۳۳ بطری آب میوه طبیعی یک و نیم لیتری و ۱۲ هزار و ۸۳۳ کیلوگرم آلایش دامی، کشف و ضبط و پرونده جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع  شد.

همچنین از یک واحد صنفی نانوایی در محدوده سلمان فارسی شهرری بازرسی به عمل آمد و برگ گزارش بازرسی در خصوص تخلف عرضه خارج از شبکه به تعداد ۴۶ کیسه آرد یارانه ای برای واحد فوق تنظیم و به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته نیز ۱۵ تُن آلایش دامی بدون هویت از سردخانه ای در بخش کهزیزک این شهرستان کشف شده بود.

گشت مشترک اتاق اصناف با همراهی دستگاه های متولی و مربوطه به صورت مستمر و دوره ای در شهرستان ری انجام می شود.

شهرستان ری در جنوب تهران بیش از یکهزار و ۲۰۰ انبار و سردخانه، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، مجتمع تولیدی دام گستران و واحدهای تولیدی کلانی در حوزه دام و طیور را در خود جای داده است.

این شهرستان به پنج بخش مرکزی، فشافویه، کهریزک، قلعه نو و خاوران و پنج شهر حسن‌آباد، کهریزک، باقرشهر، قلعه‌نو و قیامدشت تقسیم می شود.