به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز شنبه در حاشیه ملاقات مردمی در محل استانداری آذربایجان غربی با اشاره به تاکید دولت سیزدهم بر ارتباط مستقیم و دیدار مردمی مدیران دستگاههای دولتی افزود: در راستای اجرای سیاست دولت مردمی، مدیران دستگاههای اجرایی استان ملزم به اختصاص یک روز در طول هفته به پیگیری مستقیم مشکلات مردم شدهاند.
وی به پیگیری مشکلات مردم از طریق سامد و سامانه تلفنی ۱۱۱ در طول هفته تاکید کرد و ادامه داد: درخواستهای تلفنی مردم استان از طریق این سامانه ثبت و کد پیگیری صادر شده و دستگاههای اجرایی نیز پس از دریافت درخواستها، ملزم به پاسخگویی حداکثر در طول ۱۰ روز هستند.
استاندار آذربایجان غربی همچنین با اعلام اینکه مردم استان به صورت مستمر میتوانند از طریق سامانه سامد در جریان روند پیگیری مشکلات خود باشند، اظهار کرد: مردم میتوانند درخواست ملاقات خود را جهت پیگیری مشکلات از طریق سامانه سامد ثبت کنند.
به گزارش ایرنا، سامانه ۱۱۱ با هدف دریافت مشکلات مردم و ارائه آن به مسوولان، راه اندازی شده و در دولت سیزدهم دهها مدیر استانی از این طریق با مردم ارتباط برقرار کرده و در صدد رفع مشکلات آنان بر آمدهاند.